Reminder: Winactie Vivi-Clothes!

Hee!

Vandaag heb ik voor jullie een reminder, namelijk van mijn winactie in samenwerking met Vivi Clothes. Via youtube doen er al wat mensen mee, maar via agirlslifestyle zelf nog niet, wat ik wel jammer vind omdat de prijs ( 2 paar oorbellen en een boekhouder) echt heel erg leuk is!

Wat moet je doen?

Vivi-clothes volgen via twitter of hyves. Of liken op facebook. Meerdere dingen is meer entry’s.

Mij volgen via bloglovin,twitter of youtube. Meerdere dingen is meer entry’s.

Een reactie achterlaten met een geldig e-mail adres!

De winactie loopt tot en met zaterdag, dus grijp nog snel je kans en doe mee!

xx just a girl.

3 thoughts on “Reminder: Winactie Vivi-Clothes!

  1. Hey Cath,
    ik heb VIVI Clothes geliked op facebook,
    en ik volg je op bloglovin, twitter en youtube.
    Ik hoop dat ik win, want ik ga binnenkort gaatjes laten schieten (triest op je 14de, I know..) en dan heb ik natuurlijk wel oorbellen nodig ;)
    xx Ella

  2. Superleuk!
    – VIVi gevolgd op Twitter
    – VIVI geliked op Facebook
    – Ik volgde je al via bloglovin’
    – Ik volg je via Twitter
    – Ik volg je via Youtube
    Ik ben benieuwd!
    xo

Make me happy, leave a comment!

