Beautyspulletjes uitpakken voor het schoolfeest+outfit!

Hee!

Vandaag heb ik weer een filmpje voor jullie! Ik had maandagavond schoolfeest en het leek mij leuk om aan jullie te laten zien wat ik bij me had voor mijn look!

Ook heb ik wat foto’s van mijn look gemaakt!

Het thema was Welcome to California, American Houseparty. Ik had een cropped top en een hotpants aan. Omdat het op straat best wel koud was, had er een hempje onder, van de Primark . Later heb ik dat uitgetrokken. Het was een superleuke schoolfeest en we gingen helemaal los, zonder te stressen over iets wat met school te maken heeft!

Mijn make-up hield ik lekker rustig. Het is eerder een no-make-up look maar dat past ook wel bij het thema, Welcome to California.

xx just a girl.

2 thoughts on “Beautyspulletjes uitpakken voor het schoolfeest+outfit!

Make me happy, leave a comment!

