Tag: 4 things

Hee!

Vandaag heb ik een tag voor jullie. Ik heb hem overgenomen van een vriendin, maar die blogt niet meer dus het heeft geen zin om haar te linken ;). De regels van deze tag zijn:

Als je getagd bent moet je de persoon wie je getagd heeft linken, je moet vier andere mensen taggen en het ze laten weten en je moet 4 antwoorden geven op de vragen.

4 things in mijn tas

– Mijn huissleutels, het is echt een basic ding, maar ik neem ze gewoon overal mee naartoe, ik zal ook wel moeten want altijd als ik aanbel krijg ik van die boze gezichten en de vraag waarom ik de huissleutels niet mee had ;P

– Operation Beautiful briefjes, jullie konden gisteren al lezen over Operation Beautiful en we hadden niet normaal veel briefjes gemaakt. Na anderhalf uur briefjes te hebben opgehangen, waren we er wel klaar mee en nu zitten ze allemaal nog in mijn tas.

– Tissues, ik was vorige week vrijdag met een vriendin de stad in om cadeautjes te kopen voor een andere vriendin en ik was niet normaal verkouden. Ik had geen tissues en toen we in de kruidvat waren heb ik als een zwerver niet normaal veel zakdoekjes in me tas gestopt die er altijd zijn om make-up weg te halen.

– Mijn camera, want waar ik ben is mijn camera. Op deze manier sta ik altijd klaar om foto’s te maken en die bijvoorbeeld op agirlslifestyle te zetten!

 4 things gevonden op mijn bureau

– Money, op mijn bureau ligt op dit moment niet normaal veel geld, muntjes, briefjes, alles door elkaar. Dat komt omdat ik het laatst ging tellen omdat ik dus spaar voor Singapore en ik wilde heel graag weten hoeveel geld ik al gespaard heb ;).

– Primark geurkaars, mjammie that smells good!

– Nivea make-up reinigingsproducten, ik weet niet waarom ze daar staan, maar ze staan gewoon altijd heel random op mijn bureau.

– DIY Brilketting, jullie zien daar morgen een artikel over, maar ik ben er echt mee in love!

4 favoriete dingen in mijn kamer

– Mijn paarse muur

– Zelfportret, ik heb aan de muur een portret hangen dta ik gemaakt heb bij tekenen en ik vind hem best wel goed gelukt!

– Mijn ikea kast, ik heb hem nu al een tijdje maar ik ben er nog steeds verliefd op, er passen zoveel kleren in!

– Mijn wastafel, ik ben de enige in het hele huis die op haar eigen kamer een wastafel heeft. Echt geniaal haha!

4 things die ik altijd al heb willen doen

– Zwemmen met dolfijnen

– Een ruimtereis maken

– Naar New York gaan

– Kunnen fluiten, op de een of andere manier lukt dit mij gewoon niet!

4 things waar ik op ‘t moment van houd

– Bloggen

– Shoppen

– Sleepovers met vriendinnen

– De zon

 4 things waarvan ik wed dat je ze niet van me wist

– Ik houu van MTV!

– Ik neem mijn filmpjes meestal in 1 keer op en ik bewerk ze niet, omdat ik daar gewoon te lui voor ben ;).

– Ik ga naar school in Amsterdam, en toch ken ik daar voor een groot deel de weg niet…

– Ik heb altijd onzin gesprekken met me vrienden op Ping, Whatsapp en twitter haha

4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

– Summer Paradise – Simple Plan

– Stronger – Kelly Clarkson

– Payphone – Maroon 5

– As long as you loved me – Justin Bieber

Dat waren mijn 4 things, ik hoop dat jullie dit een leuke tag vonden en dat jullie wat meer over mij te weten zijn komen ;).

Ik tag de volgende bloggers:

Leila

Trasure

Daphne

Sanne

xx just a girl.

2 thoughts on “Tag: 4 things

Make me happy, leave a comment!

