Review: Max Factor Max Effect Trio eye shadow

Hee!

Vandaag heb ik een review voor jullie van een heel mooie oogschaduw van Max Factor. Hij is van Willemijn, en ze heeft hem al een tijdje, dus we weten niet of hij nog in het assortiment is. Het is een heel erg zomers palette en echt iets om mee te nemen op vakantie!

De kleuren vind ik goed bij elkaar passen, je kan kiezen tussen geel of groen in de ooghoek. Als je er alleen fris en uitgeslapen uit wilt zien kan je de geel alleen in de binnenkant van je ooghoek gebruiken, dus daarom is hij ook erg geschikt om mee te nemen op vakantie.

De pigmentatie is oke, ik vond hem wel een beetje tegenvallen, omdat Max Factor toch wel een van de duurdere merken is en dan verwacht ik er gewoon wat meer van. Voor de look die ik met dit oogschaduwpalletje maakte had ik dan ook echt oogschaduwbasis nodig en moesten de kleuren meerdere keren over elkaar worden aangebracht, voor een mooier effect.

Je kan heel makkelijk met deze oogschaduw een look maken, en daarom is hij handig om mee te nemen op vakantie. Ik heb wel een groen oogpotlood en een blauw oogpotlood gebruikt, maar zonder die twee heb je alsnog een supermooie makkelijke ooglook maken.

Jammer dat er geen kwastje bij zit. Je moet nu weer allemaal kwasten meenemen, zonde. Voor de rest een fijne oogschaduw, maar je hebt wel een oogschaduwbasis nodig.

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

