How to : volume creëren

Hee!

Vandaag is het eindelijk zo ver! Ik zit in het veigtuig opweg naar Singapore! Ik heb hier zo erg naar uitgekeken en nu is het dan ook zo ver! Ik ga in Singapore voor jullie vloggen en heel veel foto’s maken! Ik heb lekker veel geld opgespaard dus ik ga lekker kledng shoppen en natuurlijk ook lekker beautyshoppen! Na drie dagen te hebben genoten vliegen we door naar Bali, waar ik ook heel veel voor jullie ga vloggen zodat jullie ook echt die vakantie feeling voelen en zien hoe die awesome stranden eruitzien! Ook op Bali ga ik natuurlijk shoppen, en daar is alles lekker cheap! Wiehoee, ik heb er zoveel zin in! Ik heb voor jullie de posts vooruit gepland, maar omdat ik 3 (!) weken weg ben, en ik er niet vanuit ga dat er internet is op Bali, zal ik nie reageren op reactie’s, en ook het goedkeuren van reactie’s zal even duren.

Vandaag heb ik voor jullie een filmpje over hoe je volume moet creëren met rollers. Veel kijk plezier!

Het filmpje is 6 weken geleden opgenomen, dus misschien neem ik nu wel op en heel andere manier filmpjes op ;) .

kusjes vanuit het vliegtuig,

just a girl.

One thought on “How to : volume creëren

Make me happy, leave a comment!

