ABC Tag

Hee!

Ik weet dat dit een oude tag is, maar het leek mij toch wel leuk om hem te doen. Bij deze tag verzin ik bij elke letter uit het alfabet een woord dat met mij te maken heeft. Best persoonlijk dus. Najaa, let’s just begin!

Avond : Ik vind de avond echt een van de mooiste momenten op de dag. Vooral in de zomer vind ik het echt een fijne tijd. Het is nog niet echt heel donker, en alles is relaxt. En natuurlijk is er om 20.00 GTST ( nu even niet, maar straks wel weer!).
B
lond : Ik ben echt fan van mijn haarkleur. Het klinkt misschien een beetje egoïstisch, maar ik vind blond echt de mooiste haarkleur die er is!
C
reativiteit : Ik vind het heel erg leuk om de crea bea persoon uit te hangen! Heerlijk, iets maken voor mijn kamer of tekenen aan de keukentafel. 
D
urf : Ik ben niet persé heel stoer als het om dingen gaat, maar meestal die ik het wel. Een tijdje terug ging ik samen met vriendinnen klimmen in een boompark, en toen moest je op 8 meter hoogte over een bewegende boomstam lopen. Ik was heel erg bang, moest ( shameshame) huilen, maar deed het wel!
Eerlijk : Ik ben een heel eerlijk persoon, en vind het dan ook heel kwetsend als mensen niet eerlijk tegen mij zijn. Natuurlijk moet je andermans geheimen niet doorvertellen, maar je oet je beste vriendin wel kunnen vertrouwen.
Fonkelsterren : Dit woord heb ik dan wel zelf verzonnen, maar ik vind sterren echt heeel mooi! Ik wil echt een keer in mijn leven vanaf een dag naar de sterren kijken en dan zo inslaap vallen en dan de volgende ochten wakker worden tijdens de zonsopgang.


Grand desert : Mmm, dit toetje eet ik niet heel vaak maar ik vind het zoo lekker dat het allemaal verschillende kleine dingetjes zijn!
Hotmail : Ik heb door mijn hele leven best veel email accounts gehad, en ik moet gewoon even kwijt dat hotmail echt mijn favo is. Ik vind het heel fijn werken en lekker overzichtelijk!
Internet : Dit is ook zo een ding war ik niet zonder zou kunnen, als ik het maar voor mijn blog. Ik vind het heerlijk om tijd te besteden aan het bekijken en lezen van andere blogs!
Jeans : Skinny jeans is echt mijn favo soort spijkerbroek. Hij laat mijn benen mooi uitkomen, love it!
Kiddo’s : Hihi, ik vind kleine kinderen echt súper leuk! Ik vind het dan ook echt chill dat ik nu als baantje oppas, is leuk om te doen, en je hoefd bijvoorbeeld niet vroeg op te staan ofzo!
Liefde : Ik hou van de mensen op mij heen, mijn vriedinnen, familie en jongens ;p. Met vriendinnen maken we altij superleuke en mooie dingen mee en ik vind het heel fijn dat ik echt met ze kan praten, en met zijn allen een hecht groepje zijn!
Mono’s : Ik gebruik eigenlijk nooit mono’s, ik ben echt een persoon dat van palletes houd. Ik vind het gewoon veel handiger dat er meerdere kleuren inzitten, en zijn dan ook heel erg handig voor mee op vakantie!


Nagels : Ik vind een beetje lange, goedverzorgde nagels heel erg mooi. Ik heb van mijzelf al ‘lange’ nagels, dus daar ben ik echt heel erg blij mee. Ik ben echt heel slecht in het lakken van nagels, maar oefening baart kunst, zeggen ze, dus ik moet nog maar eens flink aan de slag!
Opa en Oma : Ik vind deze mensen zo geweldig! Ze zijn echt heel belangrijk voor me, en ik vind het ook heel leuk om bij ze te logeren!
Praten : Tja, ik ben echt een kwebbeltante. Ik praat echt superveel! Maar heeeeeel soms, vind ik ook heel fijn om even naar de stilte te luisteren.
Quotes : Ik vind quotes echt awesome! Echt mooi hoe mensen zinnen kunnen verzinnen, die ook nog echt ergens op slaan en gewoon supermooi klinken!
Rundervinkjes : mjamimjamimjammjam! Ik hou van rundervinkjes ;D
Slapen : Oké, dit gaat misschien tegen alles regels in, maar ik houd echt niet van uitslapen. Ik weet gewoon niet wat het is, maar ik kan gewoon niet té lang in mijn bed liggen. Ik wil wat doen die dag!
Tokkelen : Mygosh, wat was ik bang toen ik dit deed. Gelukkig hebben mijn vriendinnen mij gesteund en heb ik het toch gedaan! Het was zoo vet!


Uilenketting : Zoals sommige van jullie weten, heb ik dus 1 uilenketting, and I’m in love with it! Hij staat awesome bij bijna elke outfit, het is gewoon amazing!
VWO : Lol, dingen met een V verzinnen is moeilijk, en ik zit op het VWO dus, makkelijke keuze dit!
Wild FM Hitradio : Noem me opprvlakkig, maar ik ben echt iemand die gaan vaste muziekstijl heeft, en gewoon alle hits leuk vind. Mijn favo radiozender is dan ook Wild FM Hitradio. Ik luister deze zender echt 24/7.
Xenos : Ik koop er niet vaak iets, maar voor sommige dingen is de xenos echt heel handig! Zo heb ik een paspop van de Xenos, en hij is echt goed, en na een jaar nog steeds niet kapot!
Yoghurtijs : Mjammie, als ik in Spanje ben, ga ik altijd naar een ijszaak, llaollao, superlekker yoghurtijs hebben ze daar en het is dan ook echt een dikke favo!
Zen : Ik doe niet aan Yoga, want ik heb er niet de concentratie voor, maar het lijkt me zoo relaxt om je oppeens helemaal chill te voelen!

Nou, dit was het dan alweer! Mijn ABC tag, hij was best wel lang, en ik moest bij veel letters echt nadenken waarrover ik ik moest schrijven!

groetjes uit Singapore,

xx just a girl.

One thought on “ABC Tag

Make me happy, leave a comment!

