Dare to: extreme ombre lips

Hee!

Ombre lips, het is deze zomer helemaal hot. Zelf ben ik er niet helemaal fan van, en voor mij is het dan ook drie keer niks. Ik heb ook nog niet veel mensen gespot in ‘real life’ met deze lippen, en ik vind het dan toch wel en beetje aan de extreme kant en je moet je het echt durven om te dragen. Ook op de catwalk zijn er al veel modellen met deze lippen verschenen, dus ik vond toch maar dat ik er eens aan moest beginnen, voor jullie. Ik kan het jullie natuurlijk niet aandoen om mijn ombre lips niet te laten zien ;) .

Ik koos toch voor een wat extremere versie, omdat ik het in het algemeen al een super extreem ding vind als je ombre lips draagt, dus waarom niet voor het extra extreme gaan? Ik maakte deze lippen door wat oogschaduw te dippen over een lippestift heen. De kleuren zijn allebei heel verschillend, maar ik vind toch dat ze samen wel een mooi contrast vormen. Dit zijn de wat zomersere lippen, ik vond het ook wel leuk om echt van die rode lippen te maken, met zwart, maar die zijn iets minder geschikt voor de zomer.

Haha, dit zijn echt een beetje van die dark emo lippen. Ik schrok er echt een beetje van, en wet nu meteen wat ik in de toekomst voor een lippen kan maken voor een geslaagde halloween look. Ook hier gebruikte ik een lipstick en oogschaduw. Ik vind het met oogschaduw gewoon makkelijker werken. Ik had het eerst geprobeerd met een lipstick ( dan werden ze niet zwart-rood, maar roze-rood) maar dat ging niet helemaal goed. De lipsticks werden dan weer vies van elkaar, er zat dan allemaal rood op de roze lipstick, en dat vind ik gewoon zonde!

Ik vond het wel leuk om eens wat anders te doen met mijn lippen. Maar ik zou nooit ombre lippen in het openbaar dragen, het is gewoon niet mijn ding. Als je het toch wel wilt dragen, wees creatief! Je hebt superveel kleuren oogschaduw dus kan je lekker losgaan in het maken van jou perfecte lippen. Tip: voor een nog meer opvallend effect, doe nog wat lipgloss op je lippen, zodat niemand jou lippen kan negeren!

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

