Blogkermis: Mijn favoriete trend

Hee!

Het is alweer een tijdje geleden dat er een blogkermis artikel verscheen, maar vandaag is het dan weer zover! Een nieuw blogkermis artikel, en vandaag gaat het over mijn favo trend. Dit vind ik een hele moeilijke, vooral omdat ik de laatste tijd niet zo heel veel geshopt heb, omdat ik dan lekker los kon gaan in de topshop en andere awesome winkels in Singapore! Toch is denk ik mijn favo de dip-dye trend. Ik vind het gewoon supervrolijk met al die kleurtjes en het is echt heel erg zomer! Je kan het doen met je kleding, maar ook met je haar!

Ik heb zelf ook een dip-dye hotpants, en vind het gewoon een heel erg leuk en vrolijk broekje. Het geeft wat extra’s en je hebt ze in verschillende soorten en kleuren. Mijn hotpants loopt over van de bovenkant gewoon spijkerblauw ( als je dat zo kunt noemen) en hij wordt naar de onderkant toe roze, hoe vet!

En wie zegt dat dip dye niet chic kan zijn heeft het goed mis! Deze jurk van Karen Millen bewijst dat niet alleen tieners zich kunnn bezighouden met deze trend. Ik ben nu al verliefd op deze jurk, hij is ook gewoon helemaal zomer, en toch hartstikke stijlvol.

Hoeveel plaatjes heb je nog meer nodig om overtuigd te worden over de leukheid, vrolijkheid en meer van deze trend? Ik vind de dip dye trend awesome, en ik ga ook zeker meer dip dye items kopen!

Andere bloggers die schreven over hun favo trend:

Sharina

Luna

Leila

xx just a girl.

One thought on “Blogkermis: Mijn favoriete trend

Make me happy, leave a comment!

