5 Easygoing Haistyles! #2

Hee!

Een tijdje geleden postte ik een bericht met 5 manieren om je haar te doen met niet te veel moeite (hier). Het leek mij leuk om nu, 3 maanden later, nog een artikel te schrijven.

Ik vind het zelf altijd heel leuk om al mijn haar naar een kant te hebben, maar hoe blijft dat nou de hele dag zo zitten?! Ik heb een manier gevonden, die er leuk uitziet en waarvan je haar ook echt zo blijft zitten!

Het ziet er leuk uit! En het is helemaal niet zo moeilijk als het lijkt.  Je pakt twee plukjes en de draai je ze om elkaar, en bij elke draai doe je er wat haar bij. Als je het dan goed aantrekt heb je uiteindelijk heel je haar en dan zet je het vast met een speldje, het haar wat dan over is zit dan gewoon aan de andere kant.

Deze is heerlijk zomers en ook super easy om te maken. Het geeft mij een beetje een indian effect vind ik en ik vind het leuk dat de bovenkant een beetje opbolt.

Ook een hoge, rommelige knot is weer helemaal in. Ik gebruik hiervoor een haardonut, ook dit is supermakkelijk. Een haardonut is echt iets wat je gewoon in huis moet hebben, zelfs als je een bad hair day hebt kan je met deze donut makkelijk je haar er weer mooi laten uitzien.

In de vorige post zagen jullie ook een staart naar de zijkant, maar nu heb ik hem lekker rommelig gemaakt. Ook dit is lekker makkelijk en ziet er heel leuk uit!

En als laatste, het is gewoon stom dat ik deze in de vorige post nog niet voorbij heb laten komen, de meest simpele haarstijl ooit, je haar gewoon lekker los! Ik heb mijn haar heel vaak los, ik vind gewoon dat het mij leuk staat en hoef er ’s ochtends dan ook alleen een kam door te halen en dan ben ik ready to go!

xx just a girl.

2 thoughts on “5 Easygoing Haistyles! #2

Make me happy, leave a comment!

