Maybelline One by One Waterproof Mascara

Hee!

Het is natuurlijk nu volop zomer en in de zomer ga je natuurlijk zwemmen. Nu vind ik het zelf toch fijn om mascara op te hebben. Ik wissel om de zoveel tijd van mascara omdat ik toch per seizoen een andere mascara heb. Dit klinkt heel raar maar het werkt gewoon voor mij. In de zomer gebruik ik graag waterproof mascara. Vandaag heb ik voor jullie dan ook een review van mijn favoriete waterproof mascara!

Hij is niet meer de mooiste, maar dat laat juist zien dat ik hem vaak gebruik ;). De verpakking is netzoals ik het verwacht had van Maybelline, hij heeft hetzelfde uiterlijk als The Falsies en Colossal Cat Eyes. Toch vind ik deze het leukst van alles omdat ik de rood roze kleur echt heel leuk vind, en ik vind het blauw er mooi bij afsteken!

Ook het borsteltje is heel erg fijn. De haartjes zijn niet zo lang en zijn gemaakt van plastic ( als ik het zo mag noemen…). Ik vind het erg fijn dat deze mascara niet klontert, en dat komt ook zeker door het borsteltje.

Hier zie je echt dat  hij niet klontert en de wimpers goed verdeelt. Het borsteltje maakt het wel moeilijk om de wimpers in de binnenste ooghoek te ‘kleuren’ en dat vind ik wel jammer. Voor mijn onderwimpers vind ik deze mascara perfect. Ik vind het heel onnatuurlijk als er heel veel mascara op je onderwimpers zit en meestal zijn mijn onderwimpers dan ook gewoon kaal. Maar met deze mascara komt er niet in een keer way too veel mascara af, dus voor mijn onderwimpers is deze al helemaal te gek. Ook tijdens het zwemmen blijft de mascara goed zitten, heel erg fijn. Het enige nadeel met waterproof mascara’s is dat je ze er toch niet zo heel makkelijk afkrijgt met make-up remover.

Ik ben over het algemeen heel erg tevreden over de One by One mascara van Maybelline, en nu ik op Bali zit is deze mascara echt een musthave!

xx just a girl.

One thought on “Maybelline One by One Waterproof Mascara

Make me happy, leave a comment!

