Review: Catrice Eye Brow Stylist 010 Blond But Brow’d

Hee!

Net voordat ik op vakatie ging, besloot ik om bij mijn opa en oma toch nog wat make-up producten te kopen ( de shoplog komt over 2 daagjes ofzo). Vandaag geef ik jullie mijn mening over een wenkbrauw potlood van Catrice. Dit is mijn eerste echte wenkbrauw potlood, maar ik wilde er al best lang eentje. Omdat ik blond ben vind ik het best wel moeilijk om een goede kleur voor mijn wenkbrauwen te vinden, omdat de meeste potloden toch echt té donker zijn. Nu dacht ik eerst dat deze ook te donker was, maar toen ik hem swatchte in de winkel viel het heel erg mee en door de naam van het potlood besloot ik hem toch maar te kopen.

Het uiterlijk is echt zoals je kan verwachten van Catrice. Lekker simpel, niet te druk. Ik vind het fijn dat er een borsteltje bij zit, al moet ik wel zeggen dat hij niet echt zacht is, en hij daarom een beetje irriteert aan mijn huid. Het potlood is fijn. Niet te creamy, maar het had wel ietsje meer gemogen. Op je huid is ie lichter dan op het potlood zelf, wat ik echt heel chill vindt, want zoals ik al zei, ik heb van mezelf hele lichte wenkbrauwen.

Ook zo lijkt hij nog redelijk donker. Ik denk dat dit potlood ook mooi staat bij mensen met rossig haar, want als je het borsteltje niet zo heel veel gebruikt komt het een beetje over als en rossige kleur. Voor blonde mensen is het borsteltje echt nodig, zodat je de kleur echt kan laten overkomen alsof je wenbrauwen echt zo zijn.

Mijn hoofd is oppeens heel anders als ik mijn wenbrauwen iets donker maak. Mijn broertje zei ook meteen, ben je naar de kapper geweest ;)? Zelf vind ik het wel mooi, het is niet extreem donker ofzo, maar gewoon blond but brow’d.

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

