Shoptips in Antwerpen

Hee!

Voordat ik echt op vakantie ging, ben ik naar mijn opa en oma in Antwerpen geweest. Natuurlijk moest ik daar wel gaan shoppen, en ik heb nu dan ook wat leuke shoptips voor jullie in Antwerpen die jullie echt niet mogen missen!

Forever 21

Jep, ze hebben er eentje in Antwerpen, een Forever 21! Echt superawesome, en hij is heel erg groot. Hij heeft 3 verdiepingen voor vouwen, tieners, kinderen, mannen, lingerie en accesoires! Echt niet normaal groot! Ik ben zelf echt een dik uur bezig geweest om dit grote gebouw met awesome kleding te doorzoeken en ik vond vooral de accesoires afdeling heeel erg leuk!

I am

I am, een winkel waarvan ik nog nooit gehoord had. Maar waarje echt zeker een kijkje moet gaan nemen! Ze verkopen hier sieraden en ook deze winkel is er niet in Nederland. Willemijn heeft hier een superleuke hoed gekocht, een echte strand hoed voor maar 12,95!

Urban outfitters

Dit is een iets duurdere winkel, maar wel met leuke kleren. Zelf is het niet helemaal mijn stijl, maar als je op zoek bent naar iets unieks met je hier zeker even een kijkje nemen! Ze hebben hier echt van die items die je outfit een leuke twist kunnen geven.

Bershka

Ik weet het, in Nederland hebben ze ook de Bershka, maar in België hebben ze toch andere items in de collectie. Dus ook hier kan je unieke kleding scoren, terwijl alle andere mensen in de Nederlandse Bershka mode rondlopen. Ik vind persoonlijk Bershka een superleuke winkel, maar in Amsterdam is het er altijd heel erg druk, waardoor ik altijd een beetje snel door de collectie heenga.

Voor de rest hebben ze er ook gewoon de Nederlandse winkels, H&M, Bijoux Brigitte, New Yorker en nog veel meer! Wel is het er een stukje rustiger dan in bijvoorbeeld Amsterdam, en alleen daarom is het al heel leuk om een dagje naar Antwerpen te gaan.

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

