Shoplog Kruidvat Antwerpen

Hee!

Vandaag begint officieel mijn laatste weekje op Bali, dus vanaf zondag zullen er wat leuke vlogs enzo verschijnen denk ik. Toen ik met Willemijn in Antwerpen was zijn we ook nog naar de kruidvat geweest. Ik was daar al best lang niet geweest in verband met mijn superstrenge shopverbod ;). Omdat ik toch nog voor de vakantie wat dingetjes wilde kopen, en niet van die praktische, want dat koop ik met mijn moeder, nee gewoon echt lekker make-up!

Hebben jullie nog wat leuks bij de Kruidvat gekocht?

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

