Lip scrub

Hee!

Een paar dagen geleden liet ik jullie zien hoe je zelf een heerlijke lip scrub kan maken. Vandaag geef ik jullie er een sort off review en laat ik zien hoe je het moet gebruiken.

De lip scrub ziet er superleuk uit door de lipsmacker die ik erin heb gedaan. Ook ruikt hij heerlijk naar fanta!

Zo zien mijn lippen eruit voor de scrub. Ze zijn best wel droog en hebben een beetje last van losse velletjes, niet zo heel fijn.

Zo ziet het eruit als de scrub erop zit. Hij is dorzichtig, maar als je je lippen goed scrubd zijn ze daarna veel meer gepigmenteerd!

Hier zijn ze nog een beetje gezwollen, maar zoals je kan zien, je lippen zijn een stuk rozer!! Als laatste doe je er dan ng een lippenbalsem over en dan lijkt het gewoon alsof je een lipstain ofzo ophebt, echt te cool! Ook voelen ze heel erg zacht aan. Als je dit om de drie of vier dagen doet krijg je heerlijke zachte lippen! Hij doet me ook heel erg denken aan de Lush lipscrubs, maar dit is gewoon een super budget en makkelijke versie.

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

