Nieuwe liefde : Doorkijk blousjes!

Hee!

Ik weet niet wat het is de laatse tijd, maar ik ben helemaal in love met een nieuwe oude trend. Een tijdje terug schreef ik dat de Dip Dye trend mijn favo voor de zomer was, maar ik moet toch zeggen dat ik deze trend misschien wel leuker vind dat de dip-dye trend. Maar je kan ze ook gewoon combineren ;).

Ik merk dat ik de laatste tijd heel veel doorkijk blousjes heb gekocht, ik vind ze gewoon superleuk. H&M heeft er veel, maar ik heb er ook een van Bershka, New Look en Sjieko. Vandaag laat ik aan jullie mijn lovely blousjes zien!

Mijn eerste blouse is van de New Look. Ik vind deze blouse echt te gek! Normaal zijn de doorkijk blousjes heel schattig enzo, maar door de studs vind ik het er echt een stuk stoerder uit uitzien. Ik had nog helemaal niks met studs, geen schoenen, shirts, tanktops, broeken of hotpants. Toen ik deze blouse zag in de New Look voor 25 euro kon ik hem dan ook niet laten liggen.

Deze blouse kennen jullie wel van mij. Hij is van de H&M en hij kostte 25 euro. Dit is mijn eerste doorkijk blouse. Ik kocht hem omdat ik heel graag een Sjors blouse ( Sjors is een personage uit GTST (^-^) ) wilde hebben. Ik vind het heel leuk dat er van die gouden knoopjes op zitten, echt een leuk detail!

Dit is niet een heel erg doorkijkende blouse, maar ik vind wel dat hij in deze post thuis hoort. Ik heb deze blouse gekocht bij Sjieko, in Maastricht samen met mijn beste vriendin. Omdat we samen naar Bali gaan kunnen we deze blouse bijvoorbeeld over onze bikini heen dragen. Als ik deze blouse naar school draag, draag ik hem meestal met een high-waisted skinny jeans.

Als laatste deze superleuke blouse van de Bershka. Ik kocht deze in de sale, echt geluk dat ik hem tegen ben gekomen ;D. Hij is niet helemaal doorschijnend, maar het bovenste stukje is dat wel. Ik vind deze nog steeds echt niet normaal cute en vond het dan ook awesome dat deze cutie maar 13 (!) euro was!

Dit waren mijn doorkijk blousjes, zijn jullie ook in love met deze trend?

xx just a girl.

One thought on “Nieuwe liefde : Doorkijk blousjes!

Make me happy, leave a comment!

