Wat neem ik mee op vakantie?

Hee!

Nu jullie dit lezen, ben ik al weer bijna terug uit het zonnige Bali :D. Toch wilde ik jullie laten zien welke beautyproducten ik meeneem naar dit mooie eiland! Ik neem alles full size mee omdat ik er 3 weken ben en ik heb de dingen gewoon echt nodig!

Dit is ales samen wat ik mee ga nemen ( behalve de nagellakjes). Ik vind dat ik niet extreem veel make-up meeneem want ik weet nu toch al dat ik superveel ga zwemmen in de zee maar ik wil me gewoon ’s avonds voor het eten even kunnen optutten.

– Lovea Zonneolie – No-Ad Aloe After Sun Lotion – Nivea Visage Verzachtende Reinigingsmelk – Nivea Visage Verfrissende Tonic- Ik heb heel lang zitten te twijfelen of ik niet de aftersun van Lovea mee zou nemen en heb uiteindelijk besloten toch voor die van No-Ad te gaan, omdat ik die lekkerder vind ruiken hihi. Voor zonnebrand neem ik er eentje mee van SPF 30, ik wilde eerst die van Lovea meenemen, maar die heeft maar SPF 15.

– Forever and ever Dior – Nivea Pearl&Beauty – Ik heb besloten om 1 geurtje mee te nemen, omdat ik toch al niet elke dag parfum gebruik, en dit is gewoon mijn favo. Ik neem in mijn handbagage ook nog een kleine deo van Dove mee, maar daar ga ik het gewoon niet 3 weken mee volhouden.

– essence Mosaic Compact Powder – MNY my SHADOW 120 – Sleek Oh So Special – Rimmel London Stay Matte Pressed Powder – Ik ga geen foundation meenemen, want die kan er toch alleen maar afsmelten. Wel neem ik een iets donkere poeder van essence mee, zodat als ik straks wat bruiner ben deze kan gebruiken. Omdat ik nu nog niet bruin ben, neem ik ook de matte peder van Rimmel London mee, maar ik denk dat ik ze gewoon afwisselend ga gebruiken.Ik neem Oh So Special mee omdat ik het leuk vind om ’s avonds toch we iets van een leuke look te kunnen maken met verschillende kleuren. De MNY oogschaduw neem ik mee omdat ik die normaal dagelijks gebruik, en hij is echt klein dus is het niet extra gewicht ofzo.

– e.l.f. professional Eye Shadow Brush – Hema kwast – H&M eyeliner en blending kwast – H&M oogschaduw kwast – e.l.f. professional Total Face Brush –  Ik heb wat standaard kwasten meegenomen. Dit doe ik omdat ik 3 weken lang niet normaal mijn kwasten schoon zal kunnen maken, en dan wil ik wel iets meer kwasten mee.

– NYC 236 Greenwich Village – NYC 296 Water Street Blue – Sephora – e.l.f. Fair Pink – e.l.f. Mint Cream – Unknown nagelsetje – Er is niks leukers dan op vakantie je nagels lakken. je hebt er ale tijd voor, dus nu kan je het rustig laten drogen, terwijl jij lekker aan het zonnen bent! Ik heb in een klein flesje nagellakremover gedaan, zodat ik niet heel veel mee moet nemen, maar wel lekker van nagelkleur kan switchen!

– Max Factor Kohl Pencil 20 Black – MNY my PENCIL 001 – e.l.f. Wet Gloss Lash & Brow Clear Mascara – Ik neem 2 zwarte oogpotloden mee omdat ik dat mooi vind staan ’s avonds. Ik gebruik Max Factor voor mijn waterlijn en MNY voor op mijn ooglid omdat die van Max Factor al bijna op is en ik kan dan niet fijn werken doordat het potlood niet meer zo sterk kan vasthouden als bij een oogpotlood met een lang houtje (?). Het enige wat ik op vakantie voor mijn wenkbrauwen ga gebruiken is wenkbrauwgel, en ook deze is bijna op.

– hannah Full Lips SUN protection – selfmade lip scrub – Catrice Ultimate Colour 190 The Nuder The Better – Rimmel Londen Kate Moss 05 Rosetto – essence lipliner 07 Cute Pink – Ik neem een speciale lippenbalsem mee, voor tegen de zon. Ik kan deze ook gebruiken voor als ik net mijn lippen gescrubd heb. Ik neem een nude lipstick mee, omdat ik dat mooi vind. Ik heb net voordat ik p vakantie ging een lipliner gekocht die precies past bij de lipstick van Kate Moss, dus die gaan ook mee in de koffer!

– Maybelline One by One Waterproof mascara – Rimmel London Scandaleyes mascara – Het was gewoon dom van me geweest als ik geen waterproof mascara zou meenemen, maar ik wilde ook graag een nomale mascara mee, omdat ik die eigenlijk mooier vind.

– Botanical Chice Skin Soothing Moisture Mask Aloe – Libresse Too Stressed For Success Face Mask – essence my skin moisturizing cream-gel – Ik vind het heerlijk om te relaxen op vakantie. En hoe kan dat nou beter dan met een maskertje? Ik denk dat mijn huid eerst best wel zal uitdrogen door de zon en daarom heb ik ook het eerste masker meegenomen. Mijn dagcreme is ook een vochtinbrengende creme dus dat zit wel goed.

Dit waren de producten die ik meeneem naar Bali. Het is een hele lijst, maar voor mij precies genoeg!

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

