FOTD: Basic Zomerlook

Hee!

Héhé, daar ben ik weer! Na 3 weken vol met nieuwe ervaringen en lekker te hebben gerelaxed ben ik weer helemaal klaar om me op agirlslifestyle te storten. Ik heb 3 weken lang nul keer de site gecheckt ( wel de mail, want dat kon ik niet laten ;) ) en heb het toch wel een beetje gemist. Ik ben best een beetje bruin geworden en daarom leek dit mij the perfect moment om jullie mijn basicste (?) zomerlook te laten zien. Deze maak ik als ik überhaupt besluit om make-up te dragen, wat op vakantie niet het geval was.

Zo ziet mijn gezicht eruit in de ochtend. Lekker make-uploos maar toch best een beetje bruin. Ik reinig mijn gezicht iedere ochtend en avond, vanochtend heb ik dat gedaan met de Tea Tree Water toner van Lush.

Mijn huid is niet helemaal zuiver, en dat heb ik vaker na een vakantie. Het komt toch door het ongezondere eten, en ik gebruik op vakantie zeker niet elke dag verzorgingsproducten. Na mijn gezicht gereinigd te hebben, breng ik een vochtinbrengende dagcrème aan van essence my skin. Ik ben erg tevreden over de crème en vind het voor het geld dat je betaald een goede kwaliteit. Ik breng deze crème aan over mijn hele gezicht, ook over mijn lippen. Daarna breng ik ook nog een lippenbalsem aan, een cherry lip balm. Dit alles laat ik 2 minuutjes intrekken.

Het is zomer, dus no way dat er een foundation in de buurt van mijn gezicht komt. Het enige wat ik gebruik is de essence mosaic compact powder in de kleur 01 sunkissed beauty. Ik shape mijn gezicht eerst een beetje, en daarna breng ik overal een beetje bronzing powder aan om te zorgen dat het mooi overloopt.

Dan mijn ogen. Ik breng altijd een oogschaduwbasis aan. Mijn favo is natuurlijk die van essence. Dan zet ik met MNY my PENCIL  001 een lijntje aan de boven mijn oog. Ik vaag dit een klein beetje uit met een blending brush, anders zijn de lijnen heel strak en dan zie ik er heel hard uit. Op mijn onderste wimperlijn gebruik ik nog een zwart in de hoeken en daarna gebruik ik voor de rest van het oog een wit oogpotlood van essence in de kleur 04 white. Dan zie ik er toch fris uit. Voor de mascara gebruik ik natuurlijk Scandaleyes van Rimmel.

Dan mijn wenkbrauwen, dat is mijn moeilijkste punt. Ik vind dit heel moeilijk omdat ik al snel het gevoel heb dat het too much is. Ik gebruikte een potlood van Catrice en een wenkbrauwgel van e.l.f. Ik weet nog niet wat ik er van vind, ik ga eens kijken hoe mijn omgeving hier op reageert.

Dan de blush. Ik gebruik niet echt vaak een blush, ik vind dat het niet zo een heel groot extra effect geeft ofzo. In iedergeval niet op mijn huid. Toch leek het me leuk om iets cutes toe te voegen. ik gebruikte een blush van MNY 301. Dit is mijn favo blush, maar ik gebruik vaker een highliting powder van Sephora als blush ( die is ook roze).

En als laatste een gloss. Deze lipgloss is mijn nieuwe trots van Victoria’s Secret. Hij geeft een subtiele glans, I like!

Dit was mijn basic look die ik  vaak draag. Hebben jullie een vaste look?

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

