Vlog+Shoplog Singapore

Hee!

Ik heb het tijdens de vakantie superleuk gehad. Ik wilde eerst ook een vlog van Bali maken, maar uiteindelijk zijn sommige momenten toch echt privé. Daarom heb ik ervoor gekozen om alleen mijn Singapore vlog online te zetten. Omdat het anders heel veel filmpjes worden, doe ik hier ook de shoplog bij!

Toen ik in Nederland mijn spullen uit mijn koffer haalde bleek dat de bodymist van VS open is gegaan in mijn tas. Ik baal hier supererg van, maar gelukkig komt er op schiphol binnenkort ook een Victoria’s Secret!

xx just a girl.

2 thoughts on “Vlog+Shoplog Singapore

Make me happy, leave a comment!

