Nieuwe lay-out!!

Tadaa, hij staat al een paar daagjes online, maar ik wilde er toch nog iets over zeggen; DE NIEUWE LAY OUT!!!

Zelf moet ik er nog een beetje aan wennen, en ik denk dat jullie dat ook  moeten. Ik heb heel lang zitten nadenken over een nieuwe lay-out, want de oude paste wel echt bij agirlslifestyle, maar niet echt bij mij. Ook wilde ik graag iets frissers, het is nu zomer en daar hoort gewoon en lekker vrolijke site bij! Ook heb ik de quote verandert, want ik vind de nieuwe quote veeeeel meer bij de site passen. Living my way of life is dus de nieuwe quote, dus ik wil vanaf nu ook meer persoonlijke dingen gaan zetten op de site. Ik hoop dat jullie de nieuwe lay-out mooi vinden, zelf ben ik er heel tevreden over!

xx Cath

PS: Ik wil binnenkort een Q&A filmpje opnemen. Dus als je meer over mij te weten wilt komen, laat je vragen dan achter bij de comments of mail ze naar agirlslifestyle@hotmail.com .

3 thoughts on “Nieuwe lay-out!!

Make me happy, leave a comment!

