Review: Pokari Nail Polish

Toen ik in Bali was kon ik het niet laten om wat te gaan beautyshoppen. Dit heb ik dan ook lekker gedaan. In Bali en Singapore zijn de winkeltjes best anders dan in Nederland. Zo heb je heel veel kleine cute roze winkeltjes. Een van die winkeltjes heette Stroberi. Alleen al voor de naam moest ik naar binnen, ik bedoel, hoe vet is het als je een knalroze winkel hebt en hij heet dan Stroberi, maar niet Strawberry?

Ik heb de kleuren Toska Muda en Gold Tua voor jullie getest. Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit van deze lakjes! De kwastjes lakken heel erg fijn en de lak droogt snel. Dat is wel nodig want vooral voor Toska Muda zijn 4 laagjes echt nodig. Dit komt natuurlijk doordat het een lichte kleur is. Gold Tua dekt in 3 keer.

Degenen die mijn blog al een tijdje volgen weten dat ik echt dol ben op deze pastelachtige mintkleur. Zo schreef ik al een review over Yamamay 29 waarin ik mijn liefde uitte voor deze prachtige kleur. Of dit dan misschien een dupe is? Nee, dat vind ik dan weer niet. De kleur is wel hetzelfde, maar in Toska Muda zitten glitters, and I like it! Hierdoor geeft het je nagels nog een extra subtiele ginstering, waardoor het er nog zomerser uitziet, en daar houden we van! Het enige nadeel was dat hij pas in 4 keer echt dekte, maar de lak droogte zo snel, dat ik er niet meer tijd aan tijd was dan met andere nagellakmerken zoals Catrice.

Dan Gold Tua. In het potje was het niet liefde op het eerste gezicht, maar na 3 laagjes wat ik verliefd! Dit is een soort gouden metallic kleur, echt heel erg mooi! Hij lakt ook helemaal niet streperig, en waauw, ik zit gewoon non stop naar mijn vingers te kijken als ik dit lakje op heb. Hij is ook lekker shiny, en hij past gewoon helemaal bij mij. Ik had deze kleur ook nog helemaal niet in mijn stash, dus ik ben blij dat ik nu een kleur heb gevonden die ik echt heel mooi vind, en vooral ( let’s face the truth) omdat de herfst er straks aankomt heb ik een mooie kleur die mij weer opvrolijkt!

De lakjes blijven 1 week (!!!!!!) zitten  zonder te chippen. Dit bewijst maar weer eens dat goede nagellak niet duur hoeft te zijn!

xx Cath

Make me happy, leave a comment!

