Review : Vampy lips met Catrice en essence

Het is buiten niet normaal warm, en toch zit ik achter de computer met een bezweet voorhoofd om voor jullie een review te schrijven. Je moet er wat voor over hebben om een blog bij te houden hé ;). Vandaag heb ik voor jullie een review over een lipstick van Catrice en een lippotlood van essence. Ik weet niet waarom, maar als ik een lipstick van Catrice koop, loop ik vaak langs essence om te kijken of ze er een bijpassend lippotlood bij hebben. En meestal hebben ze dat ook. Ik wilde al heel lang een mooie rode lipstick, en die heb ik nu dan ook.

Dit zijn de producten die ik kocht. Over de Catrice blush komt nog een apart artikel. Van Catrice kocht ik van de Ultimate Shine lijn de kleur 130 Ketch-me-up. Van essence kocht ik een lipliner in de kleur 10 femme fatale.

Het is echt een mooie felrode kleur. Echt, ik trok echt een wauw gezicht toen ik deze lipstick openmaakte. Hij ziet er redelijk mat uit, terwijl hij uit de Ultimate Shine lijn komt. Maar op je lippen komt hij echt lekker shiny over!

Dan de swatches. Als je het zo ziet denk je dat de lipliner veel te fel is voor deze lipstick, maar op je lippen is hij veel beter gepigmenteerd. Op je huid is de kleur wel al lekker shiny, zoals je verwacht.

Wauw, wat een prachtige kleur! Ik heb eerts met de lipliner mijn lippen omlijnd, en heel lichtjes ingekleurd ( ook met de lipliner). Dit doe ik omdat ik weet dat hij dan veel langer blijft zitten. Dan breng ik een laagje lipstick erover heen en dit is het resultaat. Supermooie vampy red lips, I like! Voor de zomer is het misschien niet helemaal bijpassend, maar straks in de herfst kan dit er heel warm uitzien, als je het combineert met een mooie warme ooglook. Ik ben erg tevreden over de combinatie van deze 2 producten en ook omdat ze lang blijven zitten. Je hoft de lipstick na 4 uur pas bij te werken, wat ik hartstikke goed van voor Catrice en essence!

xx Cath

 

 

2 thoughts on “Review : Vampy lips met Catrice en essence

Make me happy, leave a comment!

