Red can make the difference

Vandaag heb ik weer eens een look voor jullie! Ik wilde graag een look maken met mijn nieuwe lipstick van Catrice, maar wist nog niet hoe ik dat kon combineren met een mooie ooglook. Uiteindelijk is het me toch gelukt, en ik vind het echt een leuke look geworden! Lekker pittig, maar ook wel warm voor bijvoorbeeld in de herfst.

Trying to look like the bad guy ;)

Ik heb uiteindelijk mijn gezicht heel simpel gehouden. Ik heb een bronzer gebruikt om wat te shapen en een blush. Als je heel veel last hebt van bijvoorbeeld puistjes, kan je het beste alles goed wegwerken met concealer omdat de rode lipstick laat alle rode onzuiverheden extra opvallen. Ik ben nu bij mijn opa en oma ( de andere, niet in Antwerpen maar in Maastricht) en heb dan ook niet al mijn make-up mee. Daarom zijn mijn wenkbrauwen helemaal natural, maar dat kan ook wel bij deze look.

Ik heb voor mijn ogen een hele basic kleur oogschaduw gebruikt, met in de crease een iets donkerdere kleur. In mijn ooghoeken heb ik een highlighter aangebracht. Dan heb ik met een oogpotlood een heel dun en niet al te strak lijntje getrokken langs mijn bovenste wimperrand. Om het wat misterieuzer te maken heb ik op de onderste wimperrand alleen in de hoeken een klein beetje oogpotlood aangebracht dat dan samenkomt met het lijntje op de bovenste wimperrand.

Ik ben geen blush persoon, maar deze prachtige kleur van Catrice heeft me gepakt, en ik ben er dan ook verliefd op! De peachy kleur past toch nog bij de zomer, en daar moeten we dan ook nog even van genieten!

Ik gebruikte de volgende producten, wil je mijn mening over deze producten weten? Dan kan je er op klikken en verschijnt de review.

essence mosaic compact powder 01 sunkissed beauty

Catrice Defining Blush 030 Love&Peach

essence I <3 STAGE eyeshadow base

Sleek Bad Girl Palette

Sleek Oh So Special Palette

Rimmel London Scandleyes

Catrice Ultimate Shine 130 Ketch-me-up

essence lipliner 10 femme fatale

MNY my PENCIL 001

Ik hoop dat jullie dit een leuke look vinden, ik namelijk wel!

xx Cath

2 thoughts on “Red can make the difference

Make me happy, leave a comment!

