Random shoplog Sittard

Ik  heb het niet heel erg duidelijk verteld, maar ik ben deze week bij dus bij mijn opa en oma ( de andere, niet die in Belgie). Omdat in elke plaats de winkels toch weer anders zijn, wilde ik heel graag even daar de stad in, en omdat Sittard maar een kwartiertje fietsen is, besloten we om daar naartoe te gaan. Ik ben er heel kort geweest, maar anderhalf uur, en heb voor die tijd dan ook aarditg wat spulletjes gekocht. Omdat ik niet alleen beautyspulletjes gekocht heb, noem ik het maar een random shoplog haha.

Als eerste kocht ik bij de Blokker de film Dear John. Hij was 2,99 en daarvoor ga ik hem echt niet laten liggen. Ik weet niet of de film me zo aanspreekt, maar de acteurs ( Channing Tatum en Amanda Seyfried) spreken me heel erg aan, en hij was maar 3 euro. Ik kijk met mijn vriendinnen altijd wel dit soort films, met romantiek ( meestal romkoms, maar ik weet niet of deze film heel grappig is) dus nu hebben we weer een film waar we samen naar kunnen kijken!

Daarna gingen we eventjes naar de kruidvat, want de kruidvat in Amstelveen is gewoon lelijk en de producten zijn ook altijd helemaal gebruikt en ze hebben geen complete collecties. Als eerste kocht ik twee kwasten, de smokey eyes brush ( 1,39) en de colour arts multitasker ( 1,39).  Essence heeft een nieuwe lijn, en die producten waren dus nog helemaal mooi, wat in Amstelveen nooit het geval is. Ten tweede kocht ikvan de essence pigments lijn, de kleur 15 pure love ( 2,59). Eigenlijk houd ik niet van losse oogschaduws, maar ik wilde het toch nog wel een keertje proberen. ook vond ik dit wel een leuk kleurtje voor de herfst, maar wel met lekker veel glitter!

Natuurlijk moest ik ook iets van Catrice kopen. Toen ik deze praachtige gouden shimmery oogschaduw zag, was ik verliefd. De kleur heet 420 Talk Like An Egyptian, en ik vind hem ook echt Egyptisch goud, echt wauw! De pigmentatie is okee, zoals ik van Catruce gewend was.  Ook kocht ik Kohl Kajal 130 Greentings from… ( 1,99)omdat ik in de winter graag wat leuke kleurrijke looks wil kunnen maken, zelfs als het weer om depri van te worden is. Willemijn had deze ook gekocht, toen we in Antwerpen waren, en ik vond hem toch wel heel erg mooi!

En als laatste deze lovely shoes! Ik ben hier echt superblij mee! Ik heb mijn manfield hakken nog van vorige winter, en ik pas die ook nog steeds, maar het leek me heel erg leuk en fijn om er nog een paar bij te hebben, en deze rocken gewoon! Ze waren 25 euro bij de Schoenenreus, waar ik nog nooit van gehoord had. Ze zijn wel echt hoog, maar ik kan er wel op lopen, en zo niet, dan zijn deze schatjes echt een reden omdat te gaan oefenen! Ik vind ze echt heel mooi en ik denk ook dat ze mijn hele outfit kunnen opfleuren, en dat is wel leuk voor in de winter.

Ik ben echt superblij met mijn aankoopjes, vooral met mijn nieuwe awesome hakken!

xx Cath

4 thoughts on “Random shoplog Sittard

Make me happy, leave a comment!

