Python nagels met Bourjois

Vorige week zag ik op beautygloss de nieuwe herfstcollectie van Dior voorbij komen, en ik was meteen verliefd op de krokodillen nagels. Maar hoe kan een simpel veertienjarig meisje als ik zoveel geld uitgeven aan een nagellak? Mijn ouders en vriendinnen zouden mij voor gek verklaren, en ik mezelf ook! Gelukkig hoefde dit allemaal niet, want op diezelfde dag las ik over de herfst collectie van Bourjois, en tadaa, wat een toeval ( of niet?), daar zag ik oppeens de Python Top Coat lak. Of het nou python of krokodil genoemd wordt, voor mij maakte het niet zoveel uit, en toen ik ook nog het lakje in de schappen zag liggen kon ik me niet inhouden. Ik heb het lakje gekocht. Nu heb ik hem voor jullie geswatcht en hij was zijn acht en een halve euro meer dan waard!

Er moet natuurlijk ook nog een lakje onder de python topcoat, en ik vond het nou niet echt nodig om meteen een van de bijpassende lakjes uit de Bourjois herfstcollectie aan te schaffen. Ik besloot om er wel een lakje bij te kopen, maar dan van de da glam&glitter lijn. Ik kocht kleur 110, en vind deze prachtig, met of zonder de python topcoat.

Ten eerste moet je natuurlijk de ” basis ” kleur aanbrengen. Ik ben echt te spreken over deze mooie kleur! Hij is echt glitter&glam, en ook het kwastje werkt heel fijn. Guh dekte in 2 laagjes wat echt heel goed is, ik had dat eigenlijk niet verwacht. Deze lak droogt ook nog eens snel, dus kan je meteen nadat je het eerste laagje hebt aangebracht op je beide handen, gewoon meteen het tweede laagje aanbrengen!

Ik zeg het maar meteen, sorry voor deze niet al te mooie foto. Dit komt omdat mijn nagels blijkbaar zoo mooi waren, dat mijn camera niet normaal kon scherpstellen… Ik heb meer dan 30 foto’s gemaakt op verschillende plekken en verschillend licht, maar mijn camera had er niet zo een zin in ;). Ik vind het resultaat in iedergeval echt super! Het voelt ook echt als een slangenhuid. De crackle lak vond ik echt superlelijk en ook echt geen leuke trend, maar dit staat zelfs een beetje chic!

Ik vind dat Bourjois echt een mooie nagellak heeft uitgebracht en kan het dan ook iedereen aanraden om hem te kopen!

xx Cath 

Make me happy, leave a comment!

