Blogkermis: Dé musthave accesoires voor de herfst!

Vandaag alweer mijn laatste blogkermis artikel, eigenlijk best wel heel jammer! Ik heb superveel lol gehad met het schrijven van de artikelen en het lezen van de artikelen op de andere blogs! Helaas komt overal een eind aan, zo ook aan de blogkermis. Het artikel van vandaag gaat over accesoires, en dan de accesoires die je echt MOET hebben deze herfst. Zelf vind ik de herfst altijd een moeilijk seizoen, omdat je toch tussen zomer en winter inzit.

Sjaals, ik vind dit echt iets voor de herfst. Het wordt al kouder en meestal draag je toch nog wel een leren jasje. Op dat soort momenten ( als je op de fiets zit bijvoorbeeld) blijft het lekker om iets warms om je heen te hebben. Daarom draag ik ook het liefst een gebreide sjaal, in het bruin of grijs, lekker herfstig.

Als ringen, vind ik iets donkerdere kleuren voor de herfst wel heel mooi. Zo ook deze donkerrode ring met een bronzen blaadje, lekker cute, nog een beetje zomerachtig maar toch echt iets voor de herfst.

Ook met oorbellen geef ik de voorkeur aan donker, maar wel langere oorbellen, of juist met studs! Dat vind ik echt heel vet en het staat ook super!

En als laatst, ook onder de sterren geliefd, een poncho trui. Man, wat ben ik fan van deze dingen! Lekker groot en baggy, zodat je hem ook als halve deken kan gebruiken! Ik ben al een tijdje opzoek naar een leuke poncho trui, en ik hoop er binnenkort eindelijk eens eentje te vinden, want steeds als ik ze zie is het model niet zo leuk.

Dit was mijn post over accesoires, hieronder de andere blogs die vandaag een artikel hierover plaatsen:

Melanie

Elana

Britt

Jenny

xx Cath

3 thoughts on “Blogkermis: Dé musthave accesoires voor de herfst!

Make me happy, leave a comment!

