Schoolspullen gekocht bij de V&D schoolcampus

Het is weer zover, volgende week gaat ook voor mij de school weer beginnen. En net als vorig jaar was ik er weer lekker laat bij, ik moet in de vakantie nog helemaal niet aan school denken en ik snap dan ook moeilijk waarom mensen in de eerste vakantieweek hun schoolspullen al gaan kopen. Wel handig, want de leukste dingetjes zijn er dan nog!

Nou, dit is dan alles bij elkaar, ik vind het best meevallen, maar dat komt ook doordat ik veel spulletjes van vorig jaar nog kan gebruiken.

Dit is mijn nieuwe agenda, ik  vind hem echt superawesome!  Neonroze en lekker opvallend, I like! Deze agenda is van de hitkrant en kostte 14,95.

Ik heb 1 23-ringsmap voor 2,99 omdat ik die altijd gebruik voor wiskunde. Ik vind wiskunde nou niet bepaald een leuk vak, maar deze map is echt leuk! Hij is knalblauw met neon oranje stippen, ik zag trouwens veel neon schoolspullen, nieuwe trend? Daarin heb ik gewoon basic geruit papier, voor 3,75 euro. Dit klinkt heel duur, maar is hartstikke goedkoop omdat ik hier het hele jaar mee doe.  Voor kaftpapier heb ik altijd een paar regels :

1. Het moet basic zijn, want als ik me verveel ( en dat gebeurd bij bijna elke les) ga ik er toch op tekenen, en aangezien mijn tekentalent niet zo groot is, is mijn kaftpapier gewoon hartstikke lelijk ;p.

2. Ik heb altijd 3 soorten kaftpapier, eentje voor de talen (groen ( 1 euro) ) , eentje voor de wiskundige vakken ( blauw ( 1,99) ) en eentje vor de vakken die ik leuk vind ( koraalroze ( 1,99) ).

Best handig dat ik niet van dat opgedirkte kaftpapier nodig heb, want dat is meestal toch niet zo heel goedkoop, en aan het eind van het jaar zie je bij mij toch alleen nog maar pen.

Dan de schriften, ik kocht 9 kleine schriftjes, waarvan er op 6 poesjes staan, echt te cute ( 3 stuks 3,49)! En 3 gestippelde met dezelfde print als mijn wiskundemap ( 3 stuks 2,99 ). Dan heb ik nog grote schriften, die gebruik ik voor mijn talen ( Frans, Spaans, Engels, Nederlands en Duits). De groene, want dat zijn lijntjesschriften, ze kosten per stuk 2,29 euro en ik vind ze vet leuk omdat er sushitjes ( bestaat dit woord?!) en andere Japanse dingetjes op getekend zijn. Het rode schrift met de watermeloenen ( 2,79) ga ik voor economie gebruiken en het met de oranje bloemetjes ( 2,19 ) voor natuukunde. Ook heb ik nog van die naamstikkertjes gekocht, heel basic, die leuk afsteken bij mijn kaftpapier, er zitten in elk plasticje 16 stickertjes en die kosten 1,50. Die heb ik in het blauw en neon oranje.

Dan de spulletjes voor in mijn etui. Ik kocht een etui met appeltjes erop, voor 5,29 en ik vind deze echt leuk! Ik weet niet meer hoeveel de hartjes kosten, maar het zijn post-its en dan in allemaal verschillende kleurtjes. Ik kocht 2 potloden voor tekenen, elk 79 cent en 10 balpennen voor 3 euro. De balpennen zijn in verschillende kleuren, echt handig dus! Dan heb ik nog een geo vor 2,19, deze is buigbaar omdat ik weet dat die van mij anders morgen al kapot is. Ik zal hoe dan ook om dat zoveel tijd een nieuwe moeten kopen, want ik ben er gewoon niet zo handig mee…

Dit waren de spulletjes die ik gekocht heb, ik bn er blij mee en kan weer lekker fris dit schooljaar in!

xx Cath

One thought on “Schoolspullen gekocht bij de V&D schoolcampus

Make me happy, leave a comment!

