OOTD : Coca Cola goes red!

Het is dan niet meer supermooi weer, maar hier en daar schijnt het zonnetje nog wel. Daarom koos ik ervoor om gisteren een lange broek aan te trekken, hij is nieuw ik kocht hem bij The Sting voor maar 15 euro, wat ik voor The Sting echt heel goedkoop vind! Ik was al lang op zoek naar een gekleurde broek, want ik mag dan wel 7 broeken hebben, ze zijn toevallig wel allemaal van spijkerstof, en nu eindelijk heb ik eensuperleuke broek, die echt heel tof staat met mijn Coca Cola shirt!

Shirt ~ Unknown (Bali)

Broek ~ The Sting

Shoenen ~ Adidas

Zonnebril ~ The Sting

Armbandje ~ Unknown (Bali)

Nagellak ~ Mavala 72 Nice

Ik vind mijn look van gisteren leuk, lekker zomers,  maar toch niet te koud!

xx Cath

3 thoughts on “OOTD : Coca Cola goes red!

  1. Leuke outfit! Het shirtje is echt heel gaaf!
    En over de blogpagina die ik zou aanmaken: die heb ik al! ik heb geen aparte pagina maar heb onderaan de site (als je helemaal naar onder scrollt) een kolom aangemaakt met blogs en daar sta je bij! xo

Make me happy, leave a comment!

