Vivi Clothes goodiebag

Er zijn een paar daagjes geen posts verschenen, sorry daarvoor, maar ik was ziek. Gelukkig was ik nu wel weer helemaal beter, en net nu kwam er een supercute pakketje binnen van Vivi Clothes. Vaste lezers zullen deze leuke shop wel herkennen, omdat ik een tijdje geleden in samenwerking met deze shop 2 paar oorbellen en een boekenlegger weggaf. Dat is nu al weer een tijdje geleden, en daarom werd het wel eens tijd om wat meer te vertellen over deze shop!

Ik kreeg vier dingetjes opgestuurd, die helemaal bij Vivi Clothes en hun Asian style passen. De oorbellen kennen jullie zeker ;) maar ik kreeg ook nog een supecute pincetje en een wenkbrauwborsteltje opgestuurd. Het werd opgestuurd in een heel schattig pakketje, met leuke mangacartoons erop, echt heel leuk!

Aaaah, ik ben zoo verliefd op deze oorbellen, ze zijn gewoon way too cute! Het zijn kleine doorzichtige beertjes. Het leuke eraan vind ik, dat ze eigenlijk wel matchen bij elke outfit, omdat ze gewoon geen kleur hebben. En ze zijn natuurlijk heel bijzonder. Je zult niet veel mensen zien met dezelfde oorbellen als deze. Ik vind ze echt uniek, leuk en supercute!

Ook deze oorbellen vind ik heel leuk! Alleen al het feit dat ze rood zijn, best gedurfd, en zelf had ik nog geen rode oorbellen! Het zijn knopjes en ze zijn helemaal niet zwaar. Ik vind het meestal jammer dat knopjes niet zo opvallen, maar daar hoef je met deze oorbellen niet bang voor te zijn! Ze zijn best groot, waaraan ik in eerste instantie echt aan moet wennen. Wel vind ik ze leuk, en ze voegen echt wat toe aan je look of outfit!

Deze pincet is zonder twijfel mijn favoriet! In eerste instantie is het een hele normale pincet, maar het sluitertje met dat hartje maakt hem echt bijzonder! Ook handig dat het een hartje is, want dan raak ik hem teminste niet zo makkelijk kwijt vergeleken met de doorzichtige sluitertjes van andere pincetten. Ik heb de pincet natuurlijk meteen getest, en wauw, dit is een goede! Hij werkt veel fijner, ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven maar het werkt strak. Ik pak de haartjes veel makkelijker dan met mijn oude ( haha, hij is nu al vervangen) pincet.

Als laatst een wenkbrauwborsteltje. Ik ben hier heel blij mee, want ik had er nog geen. Steeds als ik op het punt stond om er een te kopen kwam het er weer niet van. Vooral nu mijn wenkbrauwgel op is, en ik niet zeker weet of ik een nieuwe wil, vind ik dit een fijne oplossing. Ik weet niet of je echt ”fan” van een wenkbrauwborsteltje kan zijn, want ik vind hem gewoon normaal voelen. Wel leuk dat er allemaal glittertjes in het steeltje zitten, dat geeft wel een extra effectje ;).

Dit waren de spulletjes die ik had gekregen van Vivi Clothes, ik ben heel erg blij met de spulletjes, vooral met de pincet, die is echt een aanrader!

xx Cath

One thought on “Vivi Clothes goodiebag

Make me happy, leave a comment!

