Review: Mijn eerste M.A.C. producten

Jullie konden het al zien in mijn shoplog, maar ik heb van de week van mijn moeder nog een oogschaduw van MAC gekregen, ik ben er echt heel erg blij mee, en heb nu dan ook een review voor jullie!

In de shoplog konden jullie al zien dat ik een lipstick had gekocht, samen met Willemijn. Echt, ik wilde al zooo lang iets van MAC, en nu heb ik oppeens 2 producten! Echt geweldig haha! Ik kocht een lipstick in een prachtige koraal roze kleur. Ik wilde al heel lang een koraalkleurige lipstick, en ik vond deze gewoon prachtig met een mooie shimme erin!

Voor de oogschaduw koos ik een paarse kleur. Normaal zou ik nooit een paarskleurige oogschaduw kopen, maar ik vroeg aan die vrouw welke kleur mooi staat bij mijn kleur ogen (groen). Het antwoord was dus paars, en dat wilde ik wel een keertje proberen!

De oogschaduw die ik kocht heet Plum Dressing  van de Veluxe Pearl lijn. Ik vind het een hele mooie donkere kleur, en de pigmentatie is heel mooi! Deze oogschaduw blijft de hele dag zitten, en dat is voor mij echt een must! Ook laat hij mijn ogen inderdaad heel mooi uitkomen. De linkerswatch is trouwens van de lipstick. De MAC oogschaduw in de kleur Plum Dressing uit de Veluxe Pearl lijn is te koop voor 16 euro.

Wauw! Ik ben echt fan van de lipstick! Hij blijft superlang zitten, en ik vind het een hele mooie kleur. Het enige wat ik echt minder vind is dat je velletjes heel erg ziet zitten. Op de foto zie je het niet,maar in het echt wel. Je moet voor deze lipstick dus wel hele verzorgde lippen hebben. Voor de rest vind ik hem heel mooi! Wel geeft hij net als met de meeste lipsticks af als je bijvoorbeeld wat gaat drinken. De MAC lipstick Coral Bliss uit de Cremesheen lijn kost 18 euro.

Ik ben het meest onder de indruk van de oogschaduw, echt een prachtkleur die ik zeker vaak ga gebruiken!

xx Cath

2 thoughts on “Review: Mijn eerste M.A.C. producten

Make me happy, leave a comment!

