Preview: Catrice Limited Edition Upper WILDside

Nu school weer begonnen is, is het leuk om wat dingen te hebben om naar uit te kijken! Eind September komt Catrice met een nieuwe LE, namelijk Upper WILDside. Ik ben in iedergeval helemaal enthousiast! Het is een hele mooie collectie met vrolijke kleuren, die nog zorgen voor een echt nazomer gevoel. De foto’s komen van Label16.

Zoals je ziet, zitten er wat leuke producten tussen die we nog niet eerder hebben gezien bij Catrice, wat mij erg nieuwsgierig maakt. Ook het make-up tasje vind ik er super uitzien! Superleuk, in een mooi kleurtje.

 
Long-lasting cream eyeshadow
01 Be Aztec! – 02 Urban Outrider – 03 The Place To Be: Praire
Ik vind dit echt heel leuk van Catrice! Ze hebben hier kleuren oogschaduw die net werken als een oogschaduw basis. Ik ben echt heel erg benieuwd  naar de kwaliteit en pigment van deze vloeibare oogschaduws. Ze beloven long-lasting te zijn, dus dat belooft wat! Deze oogschaduws kosten 3,39 euro.
Lip gloss stick
C01 Wild, Wild West–Side – C02 Red Rocks!
Als eerste moet ik even kwijt dat ik deze verpakkingen echt heel leuk vind! Ze doen mij een beetje denken aan MAC en Teeez. Deze lipglossjes beloven een natural shine achter te laten op je lippen. De kleur komt er dus niet heel sterk vanaf, maar dat geeft juist een subtiel effect. Ook wordt er beloofd dat deze gloss heel fijn aanvoelt en je lippen heel erg zacht maakt. Het klinkt allemaal erg leuk, ik ben benieuwd! Deze lip gloss sticks kosten 3,89 euro.
Ultimate Nail Lacquer
01 Be Aztec! – 02 Hunting Heritage – 03 Urban Outrider – 04 Wild, Wild West-Side – 05 Red Rocks!
Over de lakjes ben ik niet superenthousiast. Ik vind de blauw heel mooi, en de donkeroranje. Ik weet dat de lakjes van Catrice goed zijn, en ik heb op dit moment heel veel lakjes en dus niet de behoefte om er n0g meer te kopen. De lakjes kosten 2,59 euro per stuk.
Suede Beauty Bag
Waaauw! Dit is echt een toppertje hoor! Ik vind dit tasje echt heel leuk! Ik denk dan ook dat dit tasje in mijn winkelmandje gaat belanden. Ook omdat ik nog een make-uptasje wil hebben, gewoon om mee naar school te nemen. Ik vraag me wel af hoe groot dit tasje precies is, want er moet natuurlijk wel het een en ander inpassen! Dit make-up tasje kost 3,59 euro.
Sun Teint Bronzing Gel
Ik wee niet precies wat ik hiervan kan verwachten, misschien krijg je een sunkissed skin ofzo? Ik weet niet of ik dit product wil omdat het zoo winter wordt en wat heb je dan aan een gebruind gezicht? Ook ben ik bang dat het veels te donker is, maar dit product vind ik wel heel bijzonder dus ga ik eerst maar even kijken bij de tester. De Sun Teint Bronzing Gel is te koop voor 3,99 euro.
Dit is de nieuwe limited edition van Catrice. Ik vind het echt een hele mooie collectie!
xx Cath
2 thoughts on “Preview: Catrice Limited Edition Upper WILDside

Make me happy, leave a comment!

