Liebster Award!

Ik zag hem al op meerdere blogs langskomen, en het leek mij een superleuke award om te krijgen, en nu oppeens ben ik door drie mensen genomineerd! Echt superleuk en bedankt Leila, Delphine en Tessa! Omdat ik door drie mensen ben genmineerd, pik ik er de leukste vragen tussenuit, want ik kan ze natuurlijk niet allemaal beantwoorden!

De regels van deze tag/award zijn:

– Elke persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, maakt niet uit wat.

– Ook moet je 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht.

– Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren.

– Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die dus minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post.

– Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een comment achter te laten.

– Je mag niet terug genomineerd worden.

Dan begin ik maar met 11 radom dingen die jullie nog niet van mij weten!

Ik zit op hockey, in de B4. We hebben pas 1 wedstrijd gehad, maar ik vind het nu al een superteam!

Ik zit op school in Amsterdam en volg daar VWO. Ik zit nu in de 3de.

Naast het VWO doe ik ook versterkt Spaans. Dus dat betekend dat als ik in de 6de slaag voor Spaans ik in Spanje mag studeren, hola Barcelona!

Ik heb 2 jaar in Praag en 6 jaar in Spanje gewoond. Dit is niet met een bepaade reden, mijn ouders vonden het gewoon leuk, en Nederland vonden ze maar saai haha. Zelf heb ik vooral in Spanje ( in Praag was ik nog te klein om alles echt mee te maken) echt een supertijd gehad, maar ik ben wel blij dat ik nu in Nederland woon!

Ik vind alles lekker, behalve een groente, namelijk champignons. Ik vind ze gewoon te glibberig maar de rest van het eten vind ik superlekker! Ik ben stiekem ook wel een beetje een vreetzakje haha!

Nu ik in de 3de zit moet ik aan het einde een vakkenpakket kiezen, en ik kan je verzekeren dat ik nog geen idee heb wat ik ga kiezen. Laat staan welke pakketten er zijn ^^.

Ik kan niet normaal hoofdrekenen, er gaat altijd wel wat fout. Naja, ik overdrijf wel een beetje maar ik ( of vriendinnen) betrap mezelf erop dat ik toch wel vaak net het verkeerde antwoord opschrijf.

Ik ben extreem meisjesachtig, maar ik wordt altijd agressief genoemd ( wat nergens op slaat natuurlijk!) als ik me inzet tijdens gym, en dan vooral tijdens hockey.

 Ik houd niet van horrorfilms, verscrikkelijk. Ik ben gewoon een bange schijterd en ben dan ook meer van de romantische komedies.

Ik ben best wel perfectionistisch, wat vooral ’s avonds heel irritant kan zijn. Als ik voor mijn gevoel niet goed genoeg geleerd heb voor een toets moet en zal ik niet rusten totdat het goed genoeg is.

Stiekem lijkt het me heel leuk om ooit een grote blogger te worden, maar je moet realistisch blijven. Toch denk ik dat mijn toekomst ligt in de mode, beauty of media.

De vragen! Ze komen dus van verschillende blogs, weet je wat, ik doe wel om en om een vraag, dan is het eerlijk haha ;).

Heb je een huisdier?

Ik heb op het moment geen huisdier. Wel heb ik voor een half jaartje een kitten gehad maar het bleek dat mijn vader heel erg allergisch was. Ik vond het heel erg dat mijn kittentje toen weg moest, maar nu ben ik er wel overheen. Toch blijf ik een zwak hebben voor kleine schattige kittentjes.

Hoeveel tijd besteed je aan je blog?

Ik probeer er minstens 1 uur per dag mee bezig te zijn, en meestal ga ik daar zwaar overheen. Toch zijn er soms dagen dat het er bij in schiet, hoe hard ik mijn best ook doe om elke dag 1 artikel online te zetten. Ik zit natuurlijk wel in de 3de van het VWO, ben elke dag ies meer dan 1 uur aan het reizen en doe ook nog aan hockey. Ik vind agirlslifestyle heel erg belangrijk en ik vind het dan ook superleuk om te bloggen!

Hoelang bestaat je blog al?

agirlslifestyle bestaat 3o september een half jaar! Woohoo, dat vind ik best lang en ik ben er echt supertrots op!

Favoriete vakantiebestemming?

Ik denk toch dat ik moet zeggen dat dat Bali is, ik heb het er dit jaar echt heel erg naar mijn zin gehad. Het was echt allemaal heel mooi en de stranden waren prachtig!

Weten veel mensen uit je omgeving dat je blogt?

De meeste van mijn vriendinnen weten het wel, maar we hebben het er eigenlijk nooit over. Zelf bloggen ze meestal niet dus dan is het ook voor hen best moeilijk te begrijpen allemaal. Maar als er iemand naar vraagt zal ik zonder twijfel vol trots antwoorden!

Wat is jou favo kledingstuk of accsoire?

Ik vind het heel moeilijk om te zeggen wat mijn favo’s zijn als het om fashion gaat. Ik ben echt een soort shop-aholic en shop dan ook extreem vaak. Ik denk dat op het moment blousjes mijn favo zijn. Het maakt me niet uit, kijk-door-je-heen of met korte mouwen, I like it!

Heb je een vriendje?

Als jullie mij volgen op youtube, of mijn filmpjes kijken weten jullie dat ik lekker single ben. Tuurlijk lijkt het mij leuk om een vriendje te hebben, maar alles op zijn tijd!

Welk product wil je nog echt graag hebben?

Ik wil heel graag nog een stippling brush hebben, maar die kosten al snel rond de 3o euro.  Ik heb ze bij budgetmerken nog niet voorbij zien komen, maar als jij dat wel gezien hebt laat het me dan alsjeblieft weten!

Wie is jou stijlicoon of heb je er geen?

Ik heb niet echt een stijlicoon. Ik volg echt mijn eigen gevoel en vind dat ook mijn smaak leuk. Gisteren liet ik jullie mijn nieuwe boek over mode al zien, en daar haal ik op dit moment heel veel inspiratie uit!

Beschrijf jezelf in 3 woorden.

Spontaan, lief en eerlijk.

Wat gebruik je als je haast hebt en maar 5 minuten hebt voor je make-up?

Ik zou in iedergeval foundation gebruiken en dat afpoederen met een matte powder. Daarna een oogpotloodje en mascara is voor mij voldoende.

Dan degenen die ik nomineer:

Dutch Beauty

Finger Art

Label 16

Be beautyfull

By Cherel

Entirely Nails

Love Nails & Nailart

Eva Loves Beauty

Vount

Love Beauty And More

Styleliner

Dan nu mijn vragen aan jullie ;).

Waar komt de naam van je blog vandaan?

Weten je vrienden, vriendinnen en familie dat je blogt?

Wat is je lievelingssnoep ;p?

Wie is je grote voorbeeld?

In welke klas zit je, en welke studie doe je?

Waar haal jij je inspiratie vandaan?

Doe je aan sport, en zo ja, hoevaak per week?

Wat is je grootste droom op bloggebied ( ook stiekeme dromen vertellen!)?

Ga je uit, en waar dan?

Hoe ben je aan je lay-out gekomen?

Maak je Youtube filmpjes, en als je dit niet doet, zou je het niet willen?

Dit was mijn Liebster Award, volgensmij is dit het langste artikel ooit geworden, maar ik vond het superleuk om te schrijven!

xx Cath

5 thoughts on “Liebster Award!

Make me happy, leave a comment!

