Nagellak Remix! #1

 Wauw, het is alweer 2 daagjes geleden dat er een post verscheen. balen zeg! Ik doe super mijn best om alles op tijd af te hebben, maar soms lukt het gewoon niet helemaal. Omdat ik per lakje 1 artikel toch wel heel erg kort vind, heb ik besloten dat ik er meerdere tegelijk ga reviewen. Zo kan ik een langer artikel schrijven, en zijn er minder nagellak artikels.  Ik ga dit vanaf nu altijd doen, dat is ook leuker om te lezen, denk ik. Ik ga vandaag 3 nagellakjes voor jullie swatchen en reviewen in een beetje dezelfde kleur, roodachtig. Ik zeg maar achtig omdat niet alle 3 de lakjes even rood zijn.

Ik begin vandaag met een kleurtje van het merk Mavala. Dit merk is gewoon bij de etos te koop, dus dat is geen probleem. Ik liet jullie deze kleur al zien in deze outfit. Ik vind het echt een superzomerse kleur, ja, zomers. In de winter zul je mij niet snel met deze kleur rood zien lopen, maar dat is misschien wel voor iedereen anders. Ik vind het een hele mooie kleur rood, er zit ook wel wat oranje in. Deze lak dekt in 4 laagjes, jep een nadeel. Hartstikke jammer dat hij niet goed dekt, maar de lak droogt supersnel dus als je je bijden handen gelakt hebt kan je gelijk al de 2de , 3de of 4de laag aanbrengen. Dit is de kleur 72 Nice.

Dan de 2de kleur, op de foto lijkt het zwart, maar het is heel erg donkerpaars. Ik weet dat deze lak niet echt in het rijtje thuishoort van rode nagellak, maar hij was nieuw en ik wilde hem wel even aan jullie showen ;). Dit is de kleur 15 van het merk Biguine make-up. Ik vind als eerste de verpakking echt heel leuk, staat best luxe. Ik had nog nooit van dit merk gehoord, dus toen mijn zusje deze kleur liet zien, was ik wel nieuwsgierig. De lak dekt in 2 laagjes, het enige waar ik voor mijzelf aan moet wennen is da hij zo donker is. Ik draag bijna altijd wat fellere of lichtere kleuren, maar ik vind deze kleur wel echt mooi!

Als laatste een lakje uit de 40” Express Finish lijn van Maybelline. Ik swatchte voor jullie de kleur 77 Red Seduction. Dit is een rode klassieker die , vind ik, iedereen wel moet hebben in zijn nagellak stash. Het is een chique kleur, maar vooral heel mooi. Hij dekt in 2 laagjes en droogt redelijk snel.  Ik weet niet of het nou ook echt 40 seconden zijn, maar lang duurt het niet. Ik ben ook erg tevreden over dit lakje, ookal zal ik hem niet al te vaak dragen. Rood is gewoon niet helemaal mijn kleur.

Ik ga vanaf nu vaker drie lakjes tegelijk voor jullie swatchen, want dan is het artikel ook wat langer. Ik heb nu ook serieus geen plaats meer voor deze lakjes in mijn stash, bew!

xx Cath

4 thoughts on “Nagellak Remix! #1

  1. May I simply say what a relief to discover a person that really
    understands what they’re talking about on the net. You certainly realize how to bring a problem to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I was surprised you’re not more popular because you surely have the
    gift.

Make me happy, leave a comment!

