Hoe draag ik een trui?

Het begint alweer echt herfst te worden, gisteren had ik zelfs mijn winterjas alweer aan. Jep, het wordt weer koud maar niet getreurd! Nu kunnen we weer lekker meedoen aan alle modetrends en leuke truien dragen! I like, want ik houd heel erg van truien die lekker zacht zijn. Nu konden jullie hier al zien dat ik een nieuwe trui kocht bij de H&M. Hij is bordeauxrood, dus ook ik doe lekker mee met de herfsttrends ;). Maar hoe draag je eigenlijk een trui, zonder dat hij al te slobber en zwerver staat? Vandaag laat ik jullie zien hoe ik deze trui draag!

De eerste outfit, lekker simpel en basic. Dit is de chillste manier om een trui te dragen, vind ik. Door de lichte broek wordt je outfit niet meteen somber, maar de hakken maken het toch weer herfstig. Om het wat minder saai te maken draag ik ern nog een uilenketting bij, en een mooie Afrikaanse armband. Ik vind het ook leuk dat de trui driekwartsmouwtjes heeft, dit geeft het toch wel een extra casual effect.

Trui~H&M

Broek~The Sting

Hakken~Manfield

Ketting~Bijoux Brigitte

Armband~Unknown ( van Willemijn uit Afrika gekregen)

Deze look mocht niet ontbreken, we gaan lekker scotish! Het groen geruite patroon van het rokje past prima bij de bordeaux rode trui, en de maillot heeft ook weer hetzelfde patroontje als de H&M trui. Dit is echt een beetje de kostschool look, en die schoentjes erbij maken het helemaal af! Om het groen meer terug te laten komen in de outfit, draag ik een klein groen appelkettingtje. Het vormt samen een leuk contrast, wat ook past bij de herfst. Om het extra kostschool look te creeëren, draag ik de bril van mijn zusje, die toevallig ook groen is waardoor hij helemaal past in het thema.

Trui~H&M

Rok~Bellerose Clothing&Co

Maillot~H&M

Schoenen~Marc O’Polo

Ketting~Claire’s

Bril~Rayban

Deze look draag ik ook vaak, en is lekker relaxt. Omdat ik niet te schattig wil overkomen, draag ik lekker lompe sneakers bij deze look om het wat stoerder te maken. Ik ben echt een rokjesmeisje, dus het is voor mij meer dan logisch om een trui zo te dragen. Nu is het met deze trui, de vogende keer is het met een echte casual trui. Ik draag hier ook mijn moustache ring bij, die ik kocht in Singapore. Zo is de outfit toch iets minder basic.

Trui~H&M

Bodycon skirt~The Sting

Maillot~H&M

Sneakers~Adidas

Ring~Unknown

Dit zijn een paar van mijn herfsttruien looks, ik hoop dat ze jullie inspireren!

xx Cath

2 thoughts on “Hoe draag ik een trui?

Make me happy, leave a comment!

