Nieuwe camera!

Hiephoi! Het heeft even geduurd, maar dan is hij dan; mijn nieuwe camera! Ik ben hier supermegavetblij mee, en vindt het heel fijn dat hij ook mooi scherp stelt! Ik heb het over mijn kleine baby, de Canon Legria FS306.

Waaah, ik ben er zooo blij mee :). Woensdagavond besloot ik dat het echt tijd was voor een nieuwe filmcamera, en ik kon het betalen, dus waar wachtte ik nog op? Na ruim anderhalf uur was ik eruit. Ongelofelijk wat voor een addertjes er allemaal onder het gras liggen op al die camerawebshops zeg! Echt niet normaal. Dan vond ik een mooie camera, moest je er allemaal dingen bijhebben, omdat hij anders niet compleet was. Ik was wel opgwelucht toen de camera besteld was, en het inge wat ik hoefde te doen was wachten. En dan oppeens, op vrijdag, na mijn hockeytraining stond er een pakketje op mij te wachten! Woohoo, ik maakte het open, en jeeeej, liefde op het eerste gezicht!

Ik vind het echt heel fijn dat hij zo licht en klein is, hierdoor kan ik hem makkelijk overal mee naartoe nemen, dus verwacht veel vlogs! Ik wil nu sowieso meer gaan vloggen, en ik heb al wat leuke dingetjes in gedachten. Ook heel handig dat deze Canon een uitklapschermpje heeft, nu kan ik mijzelf zien! Ik heb ook meteen een filmpje opgenomen, nu alleen nog even kijken hoe ik dit kan bewerken.Als het lukt staat dat filmpje morgen online, dus dan kunnen jullie ook zien hoe goed dit schatje filmt!

xx Cath

2 thoughts on “Nieuwe camera!

Make me happy, leave a comment!

