Make-Up Studio Hydra Balance Mask

Ik ben de afgelopen dagen niet helemaal lekker geweest, en aan twitter te zien was ik niet de enige. Ik denk dat het door de omslag van het weer is, maar ik voelde me echt niet goed. Daarom vond ik het tijd worden voor een lekker verfrissend momentje voor mijzelf. Ik had al heel lang geen maskertje meer gehad, en had er echt behefte toe.

Ik had nog een sampeltje van een maskertje van Make-Up Studio liggen, die ik graag nog een keertje wilde proberen. Nu het winter wordt heb ik echt last van een droge huid, en ook omdat ik vaak mijn neus snuit nu ik niet helemaal lekker ben. Ik vond het ook wel een fijn gevoel dat hij ook reinigend was, want dan heb ik altijd het gevoel dat ik beter wordt.

Dan de ingrediënten.  Ik ben heel blij dat parfum redelijk onderaan staat. Ik heb toch het gevoel dat dat niet helemaal werkt voor mijn huid. Natuulijk is water hetgeen wat er het meeste inzit.  Minder vind ik dan toch dat er alcohol inzit, en dan heb ik weer hetzelfde verhaal als met parfum. Alcohol en mijn huid, dacht het niet ;p.

Haha, mijn happy face lol.Nee, ik voelde me toen echt niet lekker en nu ook niet. De foto is ook niet heel mooi scherp ofzo, maar ik had gewoon niet zo heel veel kracht voor het maken van een mooie foto. Onder mijn wangen had ik een hele droge huid, wat ook komt door het feit dat ik vorige week mijn gezicht liet volstempelen, en inkt is  niet zo heel fijn of goed voor je gezicht. Verder is mijn neus heel droog en kon de rest van mijn gezicht ook wel wat voeding gebruiken.

Het masker brengt makkelijk aan, en eigenlijk voel je er helemaal niks van. Wel fijn, eens wat anders dan een masker dat je echt heel erg voelt. Na 10 à 20 minuutjes is het masker droog. Het voelt tijdens het oprbengen heel creamy, en trekt snel in. Het wordt dus na een tijdje hard, en het fijne is dat het niet van je gezicht kan ‘druipen’. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen, maar jullie snappen volgens mij wel wat ik bedoel.

Haha, en toen was het masker opgedroogd. Ik kijk echt supervrolijk hé? Ik vind het heel grappig dat dit masker ook daadwerkelijk ‘intrekt’ want als je de foto’s vergelijkt, is al het echte witte masker gewoon weg. Ik ben vergeten om een foto na te nemen, omdat ik zo moe was dat ik eigenlijk meteen in slaap viel. Maar na het douchen had ik wel echt een superzachte huid, en de volgende dag merkte ik het ook tijdens het aanbrengen van mijn dagcrème.

Ik ben heel tevreden over dit masker, maar weet niet of er ook echt een tube van verkocht wordt omdat ik hem kreeg toen ik een oogschaduw kocht.

xx Cath

3 thoughts on “Make-Up Studio Hydra Balance Mask

Make me happy, leave a comment!

