Legergroene ooglook

Niemand kan het meer ontkennen, legergroen is hot deze hefst. Je ziet het overal; op kleding, schoenen, printjes dus waarom niet op je ogen? Ik heb het zoals jullie weten de laatste tijd heel druk met school, en daarom zijn de foto’s ’s avonds genomen, waar ik van baal. Ik heb in iedergeval erg mijn best gedaan om voor jullie een leuke en draagbare ooglook te maken, met als thema: leger.

Haha, kluns die ik ben, ik heb met een oogschaduwkwastje in mijn oog gestoken, beeh. De producten die ik voor deze look heb gebruikt zijn:

Wynie Eyeshadow Palette

Only You Palette

essence I <3 stage eyeshadowbase

Clinique High Impact Mascara

etos Kohl Pencil 002

Het is een look die echt bij de herfst past, en supermakkelijk te maken!

xx Cath

2 thoughts on “Legergroene ooglook

Make me happy, leave a comment!

