Spelen met je crease!

Een paar dagen geleden zag ik ergens, ik weet het niet meer precies, een tip voorbij komen. Het ging over je crease met een potlood markeren, om extra diepte te creëren. Ik wilde dit wel eens proberen, en wist nog niet wat ik er van kon verwachten. Wel heb ik alles bijgehouden met foto’s, dus hier laat ik jullie zien wat ik nu precies uitgespookt heb ;).

Ik begin met het omlijnen van mijn crease. Als je nou vindt dat je crease te laag of te hoog zit, kan je het potlood wat hoger of lager aanzetten, zo bepaal je zelf waar je crease is. Ik heb een donkerbruin potlood gebruikt omdat ik zwart iets té opvallend zou vinden, en vooral omdat ik het nog nooit eerder heb gedaan.

Toen heb ik het heel erg vervaagd met mijn vinger omdat het er anders heel donker uitzag. Je kan er ook voor kiezen om de lijn nog even te laten staan, want we gaan hem later sowieso vervagen.

Dan heb ik over mijn hele oog een witte oogschaduw aangebracht. Ik heb het ook nog een beetje geblend in de crease, om het bruine nog wat meer te vervagen.

Toen heb ik nog een taupe-achtige kleur over het witte heen aangebracht. Ik heb er wel voor gezorgd dat het aan de buitenkant iets donkerder is, en heb het om er extra nadruk op te leggen, een heel dun lijntje getrokken, met dezelfde kleur oogpotlood.

Nou, dit is dan de uiteindelijke look, ik heb een klein beetje mascara aanebracht, en het ziet er best natural uit vind ik. Deze truc is heel handig, en ga ik zeker vaker gebruiken! AAls je bijvoorbeeld haast hebt, is dit veel makkelijker in plaats van 2 verschillene kleuren in elkaar te blenden.

Ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben!

xx Cath

One thought on “Spelen met je crease!

Make me happy, leave a comment!

