Nagellak Remix! #2

Een tijdje terug, liet ik jullie al swaches zien van deze drie prachtige kleuren. Nu waren die lakjes vrij donker, en daarom heb ik voor jullie vandaag weer een nieuw aantal swatches in een leuk thema. Het thema deze keer is nude pink. Natuurlijk zijn niet alle kleuren helemaal nude of pink, maar dat komt ook voornamelijk doordat mijn stash niet zo groot is. Vandaag ga ik jullie in iedergeval drie lakjes laten zien in dit thema, voor als je een keer lekker onopvallend wilt gaan of juist girly met roze of glitters. Enjoy!

Ze zijn dan misschien niet helemaal gaaf meer, ik heb ze al een aantal keer gebruikt. Maar dit zijn wel supermooie kleurtjes, die echt bij mij passen. Ik heb nu besloten om in elke Nagellak Remix! ook daadwerkelijk lakjes van verschillende merken of collecties te showen. Zo is het niet te eentonig, maar wel in categoriën. Ik vind deze lakjes samen een leuke combinatie, de potjes en dopjes zijn heel anders, maar toch vormen ze samen een mooi geheel.

Ik begin met deze prachtige shimmery nude kleur van Etude House. Ik kocht deze in Singapore, voornamelijk omdat ik gewoon wat wilde hebben uit deze té schattige roze make-up winkel. De lakjes waren allemaal heel goedkoop, en achteraf had ik er meer moeten kopen, maar dat denk ik altijd.  De kleur is heel mooi nude roze. Het is dus wel nude, maar neigt meer naar roze dan beige. Wat me aantrekt in dit lakje zijn vooral de glitters. Ik bedoel, een nude kleurtje met glitters? I like! Ik weet niet welke kleur dit is, want op de flacon staat er niks over. Dit lakje dekt in 4 laagjes, het enige nadeel.

52 Toulouse van Mavala is dé perfecte roze kleur. Ieder meisje moet deze pinky pink in haar stash hebben. Het is nou niet dat ik hem vaak draag, maar net zoals ik al zei over rode nagellak, het hoort. Dit is gewoon candy pink, en haalt het meest meisjesachtige meisje in me naar boven. In het flesje vond ik hem er minder fel uitzien, maar in het echt knalt ie van je nagels. Heel vet, en hij dekt in 3 laagjes. Ik weet dat dat meer is dan gemiddeld, maar het is wel een lichtroze kleurtje.

Last, maar zeker not least, een Ultimate Nude van Catrice. Dit is de kleur 030 My Café Au Lait At Nôtre-Dame. Dit is serieus mijn favoriete nude kleur ooit. Hij is wel nude, maar met een ietsie pietsie beetje roze, waardoor ik hem er heel mooi uit vind zien. De meeste van jullie weten het al, maar de kwastjes van Catrice vind ik ook nog eens superlekker lakken. Het brengt makkelijk aan, en je hoeft niet te veel te pielen. Hij dekt in 3 laagjes, eigenlijk in 2 maar met drie heeft ie net wat dekkender. Dit is mijn favoriet van de 3. Ook superhandig voor nailarts, ik gebruik deze vaak als ik bijvoorbeeld witte hartjes maak, daar past deze kleur perfect bij!

xx Cath

Make me happy, leave a comment!

