OOTD: 1 Oktober

Ik had zin om een makkelijke look te dragen, die er wel leuk uitzag. En ik geef toe, naar school droeg ik niet deze hakken, maar ze geven de outfit gewoon wat extra’s! Ik was al best lang opzoek naar een leuke blouse, en eerlijk gezegd ben ik nu helemaal verslaafd aan blousjes. Toen ik een aantal weken geleden dit blousje zag, kon ik hem weer niet laten liggen.

De hakken vormen een heel groot contrast met de rest van de outfit, mar dat vind ik juist wel heel tof. De blouse zit best wel wijd, en daarom heb ik ook gekozen voor een strakke skinny.

Oh boy, ik ben zo verliefd op deze hakken ;). Ik ben nog steeds superblij met deze aankoop, en ik denk dat ze op een feestje ook echt rocken!

De kleur van de blouse zie je niet vaak, en hij geeft ook nog een mooie ginsteringen in.

Blouse~Alysa

Broek~The Sting

Schoenen~De Schoenenreus

xx Cath

2 thoughts on “OOTD: 1 Oktober

Make me happy, leave a comment!

