Mijn favo bloggers!

Ik heb al een tijdje niks van mij laten horen, I know. Ik ben de laatste dagen echt in een megadipje, ik doe lang over mijn huiwerk, heb nergens puf voor en ben gewoon op. Opzich gaat het wel prima, maar ik ben gewoon heel moe en humeurig, niet zoals ik mijzelf gewend ben. En net nu het steeds beter gaat met mijn blog. Ik ga vanaf nu weer proberen elke dag te posten, maar het kost gewoon heel veel tijd.  Anyway, vandaag heb ik weer een leuke post voor jullie, namelijk mijn favo beautybloggers!

Ik heb best veel blogs die ik volg, en ik ga youtube channels ook meetellen. Ik volg steeds meer mensen, en daarom vind ik het wel moeilijk om mijn favorieten er tussenuit te pikken.

Vera Camilla

De meeste van jullie kennen Vera wel, een superspontane meid die leuke artikelen en filmpjes maakt. Ik hou van haar reviews, ze zijn eerlijk, maar wel op haar eigen manier geschreven wat het heel leuk maakt. Ik vind het ook heel tof dat ze honderd procent zich zelf durft te zijn, en zij is dan ook op dit moment mijn favoriete blogger.

Photobucket

Teske

Het leuke aan Teske vind ik dat ze niet alleen maar over beauty schrijft. Ze schrijft veel over persoonlijke dingen, maar ook over bijvoorbeeld eten. Ik kan me erg in Teske’s verhalen inleven, want ze is pas 17. Gek, eigenlijk schelen we maar 3 jaar. Ook haar filmpjes vind ik super, ze is altijd lekker gek ;).

Nikkie Tutorials

Ik vind Nikkie echt zoo vet! Ze heeft super veel views op youtube, en is ook wel een beetje gek. Ik hou van de manier waarop ze looks maakt, al vind ik het wel minder dat ze altijd dure producten gebruikt. Ze houd deze maand beautober, en upload elke dag een nieuwe video. Zoals bijvoorbeeld deze superleuke Demi Lovato tutorial!

Dit zijn mijn 3 favo beautybloggers! Wie zijn jullie favo bloggers?

xx Cath

One thought on “Mijn favo bloggers!

Make me happy, leave a comment!

