Winactie!

Jeeeej! Een tijdje geleden was het dan eindelijk zo ver! agirlslifestyle bestond een half jaar! Ik ben er supertrots op, en het is natuurlijk logisch, wie jarig is, trakteert! Superleuk dat Aqua-soap en Vrouwtje Theelepel meedoen aan deze winactie ;).

Wat moet je doen?

Mij followen op bloglovin of youtube.

Een reactie achterlaten met een geldig e-mail adres.

Of natuurlijk allebei, dan maak je extra kans! Ik vind het echt heel leuk om deze winactie te mogen geven, en ik hoop dat jullie allemaal meedoen!

xx Cath

5 thoughts on “Winactie!

  1. OHGOD GEFELICITEEEEEERRDDD! Ik wist het helemaal niet ;0 gelukkig kunnen we het nog even na-vieren ;) ik volgde je al via bloglovin en youtube en volg je nu ook via de mail! Het pakketje wat je hebt samengesteld is ook zo leuk! Superleuk ;) hihi. xx

  2. Hey!
    Ik vind het echt een super leuke winactie, want tja meestal als er op een blog een winactie is en ik zie dat je moet volgen op bloglovin en YouTube en twitter of moet tweeten dat je meedoet enzo scrol ik meteen door, maar nu dacht ik ik ga het gewoon doen, en heb ik het aangemaakt (bloglovin), want dit is gewoon superleuk! Ik volg je nu via bloglovin en mail ( teminste ik volgde je blog en krijg nu voor elke post een mail dus denk dat dat het is) alleen heb geen YouTube account…
    ik hoop dat je nog lang blijft bloggen, want ik vind het superleuk om iedere dag je blog te lezen, want het zit nu echt in mijn vaste routine(??(k weet niet of je dat zo noemt…))!!
    Nog superveel plezier in het bloggen!

    Xx lotta

Make me happy, leave a comment!

