Mijn herfst wishlist!

We kunnen er nu echt niet meer omheen, het is herfst. Waar eerst het zonnetje nog vrolijk scheen, volgt nu de ene hoosbui na de andere, en ook de blaadjes vallen weer van de bomen. Nu klinkt dit niet als een topseizoen, maar ik moet zeggen, ik hou van de herfst. Ik vind de kleuren prachtig, eindelijk weer mooie, warme kleuren dragen en warme chocomel drinken. Het is even omschakelen, maar ik ben er klaar voor, nu mijn kledingkast nog!

Ik ben hier serieus al zoo lang naar op zoek! Ik wil een leuk winter/herfst jurkje! Ik heb alle winkels afgestruind, en ik vind online bestellen toch minder als het om kleding gaat. De kleur van dit jurkje vind ik geweldig, alsof het jurkje gebreid is! Ook de lengte vind ik perfect, dat het nu herfst is betekend niet dat we alleen nog maar lange jurkjes mogen dragen. Dit jurkje is van Vivi Clothes, en nu ik hem zo zie, ben ik echt heeeel veel aan het twijfelen, kopen?

Ik ben zo blij dat dit weer kan! Gewoon een lekkere oversized trui dragen! Het zit supercomfy en ziet er ook leuk uit. Je kan kiezen uit superveel truien, als je gaat voor een effen oversized kan je er een leuke legging met een felle print onder dragen. Of juist andersom, je kan hem natuurlijk ook op een strakke skinny dragen, dat vind ik zelf wel fijn. Deze trui kan je hier bestellen.

Aaaaah! Ik heb deze op zoveel OOTD filmpjes voorbij zien komen, ik wil ze zoo graag hebben! Het nadeel is dat ze echt heel duur zijn, en dta is het enige wat me tegenhoud. Ik vind deze booties perfect voor de herfst, ze zullen niet snel vies worden, maar staan heel leuk bij je outfits.  Je oufit heeft meteen een andere uitstraling door het dragen van deze schoenen. Je kan ze hier bestellen, en omygod, wat ben ik jaloers op de mensen die deze Steve Madden´s heeft!

Als laatste een aztec printed legging. Het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit wat voor een print de legging heeft, als ie maar lekker druk is. Ik had het hier al eerder over, en ik vind deze perfect voor met een lekkere oversized trui! Ik heb nog helemaal niks met aztec print, dus ik wil dit echt nog hebben. Het staat zo lekker casual, en leggings zitten ook gewoon superchill! Deze legging kan je hier kopen.

Ik ben helemaal klaar voor de herfst, nu alleen nog deze spulletjes mijn kast inlokken!

xx Cath

Make me happy, leave a comment!

