Shoplog: MAC en Sephora

Tja, jullie weten het ondertussen al, ik lijd aan een hevige shopverslaving. Zolang ik geld in mijn bezit heb, kan het gewoon niet goed aflopen. En zo shopte ik dit weekend weer bij Sephora en MAC. Samen met Willemijn wilde ik sowieso naar de Sephora, want zaterdag was de laatste dag van de 3 voor 10 actie. De meeste van jullie weten wel dat Sephora best een duur merk is, en daarom moést ik er gewoon even langs!

Ik stond lang te twijfelen bij Sephora. Hoeveel producten zal ik nemen,3 of 6? Ga ik voor ogschaduws, of wil ik toch een nieuwe foundation? En als ik dan oogschaduws kies, welke kleuren neem ik dan? Na veel vragen en antwoorden, had ik mijn keuze eindelijk gemaakt. Ik ging voor 2 oogschaduws (eigenlijk 3) en een lipstick. Nadat ik had afgerekend bij de Sephora, kon ik de verleiding niet weerstaan, en hoppa, toen stond ik in de MAC.

– warm sand N 77 – natural brown N 08 –

Als eerste kocht ik 2 oogschaduws. Ik wilde graag wat natural kleurtjes erbij, maar wel wat warme tinten, dus koos ik voor bruin-taupe achtige warme kleuren. Superhandig, ik kan met deze 3 kleuren makkelijk een look maken, de lichtste kleur als highlighter, de taupe over het hele ooglid en de bruin in de crease.

Hier de swatches, het zijn niet hele felle kleuren, maar met een mooie eyeliner ( die van MAC ;) ) kan ik hier een prachtige look mee maken. Het klinkt een beetje raar, maar op je ooglid zijn de kleuren iets gepigmenteerder, en de highlighter is prachtig!

– Sephora Lipstick 13 Maniac –

Dan de lipstick. Ik had al 2 oogschaduws uitgekozen, en er moest dus nog iets bij. Ik vond deze lipstick er super uitzien, alleen ik kon hem niet swatchen, want er waren geen testers. Ik ben er maar vanuit gegaan dat hij mooi zou zijn. De kleur is echt super en ik vind de lipstick er ook heel chique uitzien.

De kleur is echt heel mooi, je ziet het niet zo goed op de foto’s, maar er zitten echt heel veel glitters en shimmers in. Daardoor is de lipstick best wel stroef, wat ik minder vind. Je moet voor deze lipstick echt zachte lippen hebben, en omdat ik dat zelf niet zo erg heb vind ik hem minder mooi. Hij blijft wel lang zitten, ook doordat hij zo droog is, trekt hij eigenlijk meteen in.

– MAC Penultimate Eye Liner Rapidblack –

Toen ik na de Sephora helemaal in de stemming was, moest ik nog eventjes langs de MAC. Ik had eigenlijk maar 1 stift eyeliner, van de Hema en die was niet zo goed meer. Eigenlijk was hij gewoon uitgedroogd haha. Ik vind stoft eyeliners veel makkelijker werken dan bijvoorbeeld een liquid liner. Deze stift vind ik heel fijn werken, hij trekt een mooie lijn, maar is niet heel hard.

Het is goed zwart, wat fijn is. Bij mijn Hema eyeliner werd de streep niet helemaal zwart, en dan moest ik er heel vaak overheen voordat ik een redelijk vertoonbare eyeliner had neergezet. Hij blijft de hele dag goed zitten, maar is wel makkelijk te verwijderen met make-up remover. Ik ben heel erg tevreden over deze eye liner van MAC, maar dat mag ook wel, gezien de 20 euro die je voor deze stift betaald.

Ik ben weer, as usual, helemaal happy met mijn nieuwe make-upjes, heb jij nog iets gescoord tijdens de Sephora 3 voor 10 actie?

xx Cath

One thought on “Shoplog: MAC en Sephora

Make me happy, leave a comment!

