TAG: 10 products I would repurchase

Ik zag deze tag heel erg rondgaan op youtube en ik wilde hem al heel lang doen. Het is natuurlijk super handig om van anderen te weten wat zij opnieuw zouden kopen, omdat het dan echt hele goede porducten zijn. Zelf vond ik het heel erg moeilijk om uit te kiezen welke producten ik opnieuw zou willen kopen. Niet omdat de meeste producten die ik gebruik heel goed zijn, maar omdat ik het juist heel moeilijk vind om er de beste uit te kiezen. Nu zitten er veel van mijn beautyproducten uit deze post  in mijn everyday bakje, en daarom moet ik ze ook echt opnieuw kopen!

Voor mascara wist ik het zeker, ik zou de Rimmel London Scandaleyes opnieuw kopen. Dit is echt een hele fijne mascara, ik weet dat sommige mensen hem minder fijn vinden, maar voor mij is hij perfect. Hij maakt mijn wimpers niet persé langer, maar dat hoef ik ook niet omdat mijn wimpers best wel lang zijn van zichzelf ( wel jammer dat ze blond zijn, maar daar heb ik dan weer mascara voor ;) ). Als eyeliner, want ik wil sowieso een eyeliner in mijn bezit hebben, ga ik voor de MAC Penultimate Eye Liner Rapidblack. Ik heb deze pas gekocht, maar ben nu al helemaal fan. Hij blijft echt de hele dag zitten en ik vind een stift gewoon heel erg fijn werken. Hij is niet goedkoop, en dat weet ik ook wel, maar wat een prachtproduct!  En ja, er zit een kwast in mijn TAG. Ik kocht deze een keertje bij de H&M en verwachtte er niet al te veel van. Ik be echt blij dat ik hem gekocht heb, het is een superfluffy kwast en ik gebruik hem elke dag om een basiskleur aan te brengen.

Om mijn gezicht af te poederen gebruik ik al meer dan 3 maanden deze compacte poeder van Rimmel London. De Stay Matte Pressed Powder is echt een superpoeder. Hij maakt je gezicht goed mat, en fixeert ook. Ook geeft hij niet echt een kleur af ofzo, wat ik juist wel fijn vind. Hij blijft de hele dag goed zitten, en is niet superduur, I like! Ik heb best veel lipsticks, maar er is er eentje die ik gewoon heel fijn vind omdat ik hem elke dag kan dragen. Ik heb het over Catrice 190 The Nude The Better. Ik vind dat iedereen wel een nude lipstick moet hebben, het past gewoon overal bij. Heel natural, nadeel is dat hij niet zo lang blijft zitten als een knalkleur, maar ik vind dit echt een musthave.

Oogschaduws! Natuurlijk moeten er in deze post oogschaduws, ik gebruik ze dagelijks. Toen ik aan het kijken was welke producten ik zeker in deze tag wilde hebben, wist ik dat ik een palette erin wilde. Vol overtuiging koos ik voor het Sleek Au Natural Palette, want deze gebruik ik iedere dag.De kleuren zijn heel erg basic en nude, en met een oogschaduwbasis blijven ze best lang zitten. Als ik voor kleur ga op mijn ogen, pak ik vaak mijn MAC Plum Dressing omdat ik het echt een mooie kleur vind. Ik wist eerst niet of ik en paars een goede combinatie zouden zijn, maar dat zijn we duidelijk wel! De kleur vormt een mooi contrast met mijn groene ogen, waardoor die extra opvallen. Vorig weekend kocht ik een prachtig oogschaduwduo bij de Sephora in de kleur Natural Brown N08. Ik kan met deze twee kleuren samen een mooie look maken, en omdat het een makkelijke combinatie is, zou ik ook deze zeker opnieuw kopen.

Dan komen we bij de non-make-up producten. Ze hebben nog wel met beauty te maken, maarja. Als eerste mijn Inecto Pure Coconut Moisture Crème. Ik ben nu op driekwart, en dat zegt wel wat. Ik heb nu mijn hockey weer begonnen is last van droge plekjes en droge benen. Dit spul is echt geweldig. Ik heb er toen een niet helemaal overtuigende review over geschreven, maar nu, een half jaar verder, kan ik niet meer zonder. Ik hou van geurtjes, en vooral van mijn Forever and Ever Dior geurtje. Hij ruikt zo lekker naar bloemetjes en onschuldigeheid. Heerlijk zoet, en lekker meisjesachtig! Als laatste mijn Sephora Express Nail Polish Remover. Ik was altijd aan het klooien met watjes, vooral als ik swatches moest maken voor mijn blog. Nu heb ik dat probleem niet meer, echt great! Als de nagellak remover straks op is, doe ik er gewoon nieuwe bij en als de spons pas echt kapot is, koop ik een nieuwe, want dit is echt een geweldig product.

Dit waren de 10 producten die ik opnieuw zou kopen, ik ben er echt superenthousiast over, en kan ze jullie allemaal aanraden!

xx Cath

Make me happy, leave a comment!

