Ik en fotografie.

Ja, ik weet het. Bij mij denk je niet meteen aan fotografie met mooie close-ups en natuur kiekjes. Maar nu ik in Spanje ben merk ik dat ik het wel heel erg leuk vind. Ik ben even lekker bij ons de tuin ingeweest en heb er op los gefotografeert. Ik  merk dat ik vooral op vakantie foto’s maken heel erg leuk vind, en daarom vandaag wat natuur kiekjes. Een keertje wat anders!

I know, het is weer eens wat anders. Een andere kant van mij en agirlslifestyle maar als jullie het leuk vinden, wil ik er we vaker opuit trekken met mijn camera!

xx Cath

Make me happy, leave a comment!

