Long time, no see!

Kiekeboe! Daar ben ik dan weer ;). Na dik twee weken, weer een post van mij. Ik heb het serieus geprobeerd, om te blijven te bloggen, maar na de vakantie heb ik op school superveel moeten leren. Het is nu zondag, en weer heb ik een hele huiswerkdag voor me. Toch had ik nu echt de behoefte om even te bloggen, en in iedergeval wat dingen voor jullie op te helderen.

De afgelopen weken weet ik niet zo goed hoe het nou met mij gaat. Ik werk me kapot, om al die goede cijfers te halen. Die haal ik dan ook wel, maar ik word er niet bepaald gelukkig van. Mijn leven draait op het moment om leren, huiswerk, school en baldiebla. Echt heel erg balen, vooral omdat niemand me dwingt zo te zijn of te doen. Het frustreert me omdat de schuld bij mijzelf ligt. Ik dwing mezelf om zo hard te leren, ik weet niet precies waarom. Ik merk dit jaar dat ik gewoon wat onzekerder ben geworden, en dan niet over mijn uiterlijk of echt innerlijk, maar meer dat ik bang ben om te falen. Ik denk dat ik naar een faalansgt aan het toegroeien ben en daarom ook zo hard leer en mijn best doe. Want ik weet ergens ook wel dat het niet erg is als ik een keer een onvoldoende haal, en mijn ouders zeggen dit ook regelmatig. Toch is er iets in me dat zegt dat ik goed MOET leren. Dat is ook de reden dat ik sinds de derde veel minder blog.

Ik heb de laatste tijd wel superleuke dingen gedaan, en zit, ookal klinkt dat heel raar na het verhaal hierboven heel goed in mijn vel. Ik voel me op mijn plaats op school, heb superleuke vriendinnen, en het is gewoon allemaal een gezellige boel. Ik heb deze woensdag avond schoolfeest en ik heb er supermegaveel zin in. Het thema is Halloween( ja ik weet het, twee weken te laat ;o ) en ik ga samen met vriendinnen als een sort-off vampier look-a-likes. Nu vroeg ik mij of of jullie hiervan een tutorial willen zien, met make-up, haar en outfit. Ik heb de look al geoefend zoals julie kunnen zien op de foto.

Ik heb op wordpress nu bijna al mijn media opgebruikt, en wist niet zo goed wat ik er mee aan moest. Maar blijkbaar kan je gewoon de foto’s weer verwijderen, zonder dat ze uit de posts gaan, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ga vanaf nu om de 2 dagen posten, en ik denk dat er wat meer filmpjes gaan komen, omdat ik het zelf ook heel leuk vind om filmpjes op te nemen.

Ik hoop dat jullie nu een beetje begrijpen waarom ik de laatste tijd niks gepost heb, maar no worries, het gaat weer beginnen!

xx Cath

3 thoughts on “Long time, no see!

  1. dat probleem heb ik ook daqt ik super veel huiswerk heb en dat ik ook aldoor goede cijfers wilt halen maar geloof me het komt goed bij mij gaat het ook wat beter :)

Make me happy, leave a comment!

