Sleek Bad Girl Palette

Je hebt van die oogschaduws in je stash die je prachtig vind, maar niet zo goed weet hoe te gebruiken. Dat had ik bij mijn Bad Girl palette van Sleek. Ik vond het palette prachtig, daar niet van, maar de kleuren zijn gewoon heel erg donker. Je moet dus echt durven om die kleuren te gebruiken. Lang lag dit palette dan ook aan de kant, ik gebruikte het niet. Ik keek er wel een naar maar mijn conlusie was altijd dat het te heftig was. Tot het schoolfeest 2 weken terug. Voor de smokey eye was het palette perfect, en langzaam ontwikkelde in een liefde voor deze donkere kleuren.

Het palette is net zoals je gewend bent van Sleek, zwart met in glanzende letters Sleek erop. Als je het openklapt krijg je dan ook een grote spiegel en 12 prachtige kleuren te zien. De kleuren zijn goed gepigmenteerd, en je hebt van elke kleur echt heel weinig nodig voor een WoW-effect.

v.l.n.r. Innocence, Gullible, Blade, Gun Metal, Underground, Noir

v.l.n.r. Intoxicated, Envy, Obnoxious, Abyss, Twilight, Rebel

Ik vind het best wel moeilijk om een look te maken met donkere kleuren, maar ik vind toch dat het mij aardig is gelukt. Ik heb de blauwe kleuren gebruikt en de lichte kleuren. Ik ben heel erg tevreden over dit palette, en ik ga hem in de toekomst steeds meer gebruiken.

xx Cath

2 thoughts on “Sleek Bad Girl Palette

  1. Wauw, wat een mooi palette! Als je het moeilijk vind om looks te maken met donkere kleuren, probeer eens een combinatie met een felle kleur. Dat vind ik persoonlijk altijd geweldig! Smokey eyes met paars bv, is echt een aanrader. Succes ermee + happy holidays ♥

Make me happy, leave a comment!

