Londen Shoplog

Ik was vorig weekend, zoals sommige van jullie misschien nog hadden  meegekregen, in Londen. Het was echt een geweldige ervaring, zo anders dan Amsterdam. Londen is echt groot, Amsterdam is veel knusser. Ik heb geshopt op Oxford Street en Portobello Road. Ons hotel zat in het wijkje Notting Hill, zoals in de film. Het hotel was echt superschattig, en van buiten had ik echt niet verwacht dat er een heel hotel in dat rijtjeshuis zou passen. De kamer was superklein, maar dat maakte niet uit omdat we de hele tijd op stap waren. Ik kan vooral de Victoria’s Secret aanraden, die ervaring was gewoon geweldig!

xx Cath

4 thoughts on “Londen Shoplog

  1. Wat heb je leuke dingen gekocht. Lekker enthousiast ben je hihi. En dat lakje, ohmy lekker kerstig lakje! En die earcuff, die is gaaaaaf! Ik ga misschien in de zomer naar Londen, kan echt niet wachten omg! Dan ga ik ook helemaal los haha. :D
    x

Make me happy, leave a comment!

