Wat geef jij voor kerst?

De laatste week is begonnen, voor mij in iedergeval. En steeds meer begin ik te beseffen dat kerst er nu toch echt aan begint te komen. Bij kerst hoort een kerstboom, en onder die kerstboom horen cadeautjes. Je voelt hem dus al aankomen, vandaag een post met mijn top 5 cadeautjes. Dit is mijn mening, en ik snap dat niet iedereen deze cadeau’s leuk vindt.

Als eerste heb ik een statief op mijn verlanglijstje voor de kerstman staan. Dit is het Hama Statief Star 63 dat ik gevonden heb op bol.com. Ik wil heel graag op andere plekken kunnen filmen dan alleen in mijn kamer. Het lijkt me gewoon heel leuk om bijvoorbeeld een keer in het bos te filmen, of outfits te filmen, buiten. Ik heb daarvoor dus een goed statief nodig en dat zie ik in de Hama Star 63. Hij heeft een maximale hoogte van 1,66 m. Dat vindt ik best wel hoog voor een statief en was het hoogste wat ik kon vinden.Dit statief kost 42,95 euro en is dus te koop op bol.com.

 

Ik zat heel erg te twijfelen tussen dit ‘boek’ en het statief. Dit boek is van het merk Front Cover, wat te koop is bij Sephora. Ik weet niet of ze het speciaal voor kerst verkopen, of dat het een nieuw merk is. Wat ik wel weet is dat ik bij dit boek weg stond te kwijnen. Ik bekeek alle boeken (ze hebben er iets van 5, grote en kleine) en kon gewoon niet kiezen welke ik nou het mooist vindt. In het boek zitten mooie, goedgepigmenteerde kleuren. Er zitten 2 oogpotloden in, die je ook als basis kan gebruiken. Het gave aan dit boek vindt ik, is dat er genoeg producten inzitten voor een hele look. Ook zit er een soort eyeliner in, die je zelf door een oogschaduw moet halen, waardoor je dus elke kleur eyeliner kan hebben. Ik weet niet uit mijn hoofd hoeveel dit palette kost, maar een leuk cadeau is het zeker!

Jullie weten nu zeker wel een beetje dat ik superverliefd ben op mijn VS yoga pants. Serieus, ik hou van deze broek. Hij zit superlekker, en ik wil hem eigenlijk gewoon niet uittrekken. De kwaliteit is goed, de stof is strechy en je hebt verschillende soorten modellen. De mijne is, net als hierboven te zien, strak van boven en wijd van onder. Maar je hebt natuurlijk ook broeken die helemaal strak zijn. En nu heb ik het nog niet eens over hoe de band eruit ziet. Je hebt echt superveel keuzes en in de Victoria’s Secret in Londen kon ik eigenlijk gewoon niet kiezen. Dit is zeker een aanrader voor de sportieve meiden onder ons.

 

Okee, dit is mischien niet superleuk om te geven. Maar om te krijgen is een H&M cadeaukaart super. Je kan zelf kiezen wat je koopt, wanneer je het koopt, of je het bedrag in een keer of verpreid over meerdere keren uitgeeft. En nu hoeft het natuurlijk niet persé een H&M kaart te zijn. Als je weet wat die persoon leuk vindt maar je vindt het zelf iets te duur om helemaal te geven kan je ook gewoon een gedeelte geven op een cadeaubon. Zo is die persoon superblij dat zij steeds meer in de buurt komt van het grote cadeau dat ze nou echt wil hebben. En het is vooral leuk dat je bij de H&M ook nog kan kiezen hoe de kaart eruit ziet, handig he?

En als laatste, ook dit cadeau is voor de joggingpakgangers onder ons. De onesie is helemaal in en zit superlekker. Wat is er nou relaxter dan op zondag tijdens het maken van je huiswerk een lekker, warm pak te dragen? Het is eigenlijk net alsof je een baby bent, in een rompertje. Bij de New Look hebben ze allemaal onesies met superleuke en schattige printjes. Deze kun je hier bestellen, of kijk nog even rond naar jouw perfecte pyjamaoutfit.

Ik hoop dat ik jullie een beetje geholpen heb met deze info, dit zijn dingen die ik leuk zou vinden om te krijgen.

xx Cath

One thought on “Wat geef jij voor kerst?

Make me happy, leave a comment!

