Really long time, no see

Daar ben ik weer! Na ruim 3 weken niet geblogd te hebben, verschijnt er toch weer een nieuw berichtje op agirlslifestyle. Ongelofelijk. Als ik nu op agirlslifestyle kijk, is de laatste post die ik online zette de winactie voor kerst. Er is in de tussentijd veel gebeurd. Ik heb vakantie gehad, ben naar Berlijn geweest, heb meer dan 200 subscribers op youtube en ben zonder problemen 2013 ingerold. Om eerlijk te zijn heb ik het bloggen niet eens zo intens gemist, omdat ik het ook wel heel fijn vond om geen stress aan mijn hoofd te hebben wat betreft het schrijven van blogposts. Ik heb de afgelopen tijd dan ook nul keer op agirlslifestyle gekeken en ben dan ook verrast dat ik nog steeds bezoekers heb die toch nog een kijkje komen nemen of er tóch wel een artikel online staat.

Nu 2013 begonnen is, wil ik mijn leven anders aanpakken vergeleken met 2012. Ik heb besloten dat ik dit jaar niet over me heen ga laten lopen, ga doen wat ík wil, en dat het tijd wordt voor wat meer zelfvertrouwen. Het gaat op dit moment ook op deze manier; op school heb ik me nog nooit zo thuis gevoeld, ik zeg wat ik denk, en als ik ergens mee zit vertel ik het meteen aan die persoon, zodat er geen opgekropte gevoelens kunnen ontstaan.

In een filmpje vertelde ik aan youtube al wat mijn voornemens zijn dit jaar, maar als je het nog niet gezien hebt, hierboven de video. Ik vertel in de video ook over school. Ik kreeg wat reactie’s van meiden die herkenden wat ik bedoelden en zeiden dat ik misschien wel faalangst heb. Ik wist dit al, maar het drong nog niet echt tot me door. Nu heb ik het gevoel dat ik me ervan bewust ben en ben dit probleem aan het aanpakken. Anderen doen dit graag in een groep, ik doe het liever alleen. Door mezelf een minder hoge druk op te leggen, gaat het voor mijn gevoel deze weken al beter, en ik ga dit jaar proberen meer presentaties te geven omdat daar wel mijn ultieme faalangst in zit.

Ik wil dit jaar weer gaan bloggen, voor mezelf en voor jullie. Ik geniet altijd enorm van de lieve reactie’s die ik krijg en heb jullie dan ook best een beetje gemist. Ik ga nu goed proberen om vooruit te werken met posts, zodat ik zelf niet in de stress zit als ik op een avond een keer geen tijd heb om een artikel te plaatsen. Ik ga dit jaar denk ik minder over beauty bloggen dan vorig jaar. Ik vind beauty nog steeds hartstikke leuk hoor, daar niet van. Maar ik heb het gevoel dat ik nu meer into lifestyle en persoonlijke blogposts ben. Ik hoop in iedergeval dat jullie allemaal agirlslifestyle blijven bezoeken dit jaar, en laten we het gezellig maken met zijn allen!

Hugs and Kisses,

Cathelijne

Make me happy, leave a comment!

